Παραμένει δυστυχώς χωρίς λύση το πρόβλημα στάθμευσης μέσα στην πόλη της Δράμας, ειδικά στο κέντρο της πόλης και πολύ περισσότερο σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής. Το πρόβλημα υπάρχει τα τελευταία τουλάχιστον 30 χρόνια, αλλά αντί να αμβλύνεται τελικά επιδεινώνεται με το πέρασμα του χρόνου.
Το πρόβλημα ήταν ιδιαίτερα αισθητό και το πρωί της Δευτέρας καθώς στο κέντρο της πόλης, υπήρχαν σε αρκετές περιπτώσεις διπλοπαρκαρισμένα και τριπλοπαρκαρισμένα οχήματα υπενθυμίζοντας για ακόμη μια φορά το μέγεθος του προβλήματος. Λίγο η βροχή, λίγο ο εκνευρισμός των οδηγών που έπρεπε να σταθμεύσουν αλλά δεν έβρισκαν κενή θέση και μετακινούνταν μάταια επί ώρα στο κέντρο της πόλης, έκαναν την κατάσταση δύσκολη για ακόμη μια φορά.
Μοιάζει απίστευτο να μην έχει λυθεί, ούτε καν να έχει μειωθεί το σοβαρό πρόβλημα στάθμευσης που υπάρχει για τουλάχιστον τρεις δεκαετίες, αν όχι περισσότερο, στην πόλη της Δράμας. Τα όποια βήματα έχουν γίνει όπως η ελεγχόμενη στάθμευση, από προηγούμενη δημοτική αρχή ή οι θέσεις στάθμευσης δικύκλων από την σημερινή δημοτική αρχή, μοιάζουν μάλλον σταγόνα στον ωκεανό, γιατί περί αυτού πρόκειται.
Ειδικά το πρόβλημα που δημιουργείται από τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα, είναι πολύ σοβαρό καθώς δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη διέλευση των οχημάτων. Κι αν το πρόβλημα αμβλύνθηκε λόγω της αστυνόμευσης και των συχνών αναφορών σε δρόμους όπως η Μεγάλου Αλεξάνδρου, παραμένει και μάλιστα καλά κρατεί, σε άλλα σημεία της πόλης. Αλλά η ευθύνη για αυτή την κατάσταση δεν ανήκει μόνο στους οδηγούς.
«Είναι απαραίτητο και να δημιουργηθούν νέοι χώροι στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Οι χώροι που θα μπορούσαν να γίνουν νέα σημεία στάθμευσης είναι περιορισμένοι. Θα μπορούσε όμως να εξεταστεί η περίπτωση της αλάνας της λαϊκής αγοράς, που λέγεται ότι ανήκει στην Αστυνομία. Αν σε εκείνο τον χώρο δημιουργούνταν για παράδειγμα ένα πολυώροφο πάρκινγκ, θα έδινε μεγάλη ανάσα στην κυκλοφορία και θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Θα έπρεπε να αξιοποιηθούν παράλληλα και εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης μέσα στην πόλη, που είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον και μπορούν να αποφορτίσουν την κυκλοφορία, όπως η κίνηση με ηλεκτρικά ποδήλατα ή η χρήση cargo-bikes. Υπάρχουν πολύ χρήσιμα προγράμματα που προωθούν αυτές τις μορφές μετακίνησης από την ΕΕ. Ο Δήμος Δράμας μπήκε σε ένα τέτοιο πρόγραμμα αλλά τελικά εξήλθε από αυτό. Αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να συνεχιστεί κατά την άποψή μου” είχε τονίσει μιλώντας για το θέμα αυτό στα «Χ» πριν από λίγο καιρό ο δημοτικός σύμβουλος κ. Στέλιος Μελισσινός.
Ιδέες κατά καιρούς για την λύση του προβλήματος στάθμευσης, υπήρξαν πολλές και κατατέθηκαν δημοσίως, ωστόσο μέχρι σήμερα η πραγματικότητα δείχνει πως ότι έγινε δεν ήταν επαρκές αφού το πρόβλημα, όχι μόνο δε μειώνεται αλλά αυξάνεται. Και καταλήγουμε πάλι στο ίδιο σημείο. Είτε αυτή, είτε η όποια επόμενη δημοτική αρχή θα πρέπει να ασχοληθεί εντατικότερα με το πρόβλημα της στάθμευσης στο κέντρο της πόλης που ταλαιπωρεί χρόνια τώρα τους οδηγούς στο κέντρο της πόλης.