Δημιουργούνται νέες θέσεις εφοδιασμού καταστημάτων

-Λύσεις στην έλλειψη σημείων φορτοεκφόρτωσης και στις ανεξέλεγκτες πρακτικές με την κατάληψη πεζοδρομίων και την επιβάρυνση της κυκλοφορίας επιδιώκει ο δήμος -Για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων εντός της Ελεγχόμενης Στάθμευσης και όχι μόνο

0
82

Τη δημιουργία επαρκών θέσεων φορτοεκφόρτωσης εντός των οδών του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) και κοντά σε αυτές, που θα είναι κατανεμημένες ανάλογα με την εμπορική πυκνότητα κάθε περιοχής και προσαρμοσμένες στις πραγματικές ανάγκες τροφοδοσίας, συζητά μεθαύριο Τετάρτη το Δημοτικό Συμβούλιο της Δράμας.
Για την εύρυθμη λειτουργία των θέσεων αυτών είναι απαραίτητος ο καθορισμός ωραρίου χρήσης, προκειμένου οι φορτοεκφορτώσεις να γίνονται σε ώρες μειωμένης ζήτησης στάθμευσης. Στο σχεδιασμό του δήμου είναι να γίνει τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης με πρόσθετη επισήμανση, που θα ορίζει το χρονικό πλαίσιο αποκλειστικής χρήσης.
Πιο συγκεκριμένα οι οδοί που κρίνεται σκόπιμη η χωροθέτηση οργανωμένων θέσεων φορτοεκφόρτωσης είναι οι εξής: • Γ. Παπανδρέου (1 θέση) • Σκρα (1 θέση) • Βεργίνας (1 θέση) • Ι. Δραγούμη (2 θέσεις) • Κύπρου (1 θέση) • Αγίας Σοφίας (1 θέση) • 19ης Μαΐου (1 θέση) • Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (2 θέσεις) • Εθνικής Αμύνης (1 θέση).
Σύμφωνα με το σκεπτικό της συζήτησης του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας, η εύρυθμη λειτουργία της πόλης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την οργάνωση της κυκλοφορίας και την ορθολογική διαχείριση των δημόσιων χώρων στάθμευσης. Στο πλαίσιο αυτό, οι χώροι που προορίζονται αποκλειστικά για φορτοεκφορτώσεις αποτελούν κρίσιμο στοιχείο της αστικής κινητικότητας. Δεν πρόκειται μόνο για διευκόλυνση της εμπορικής δραστηριότητας, αλλά και για βασική προϋπόθεση που ενισχύει την ασφάλεια, την προσβασιμότητα και την απρόσκοπτη κίνηση των πολιτών.
Η έλλειψη οργανωμένων σημείων φορτοεκφόρτωσης οδηγεί σε ανεξέλεγκτες πρακτικές με συχνή κατάληψη πεζοδρομίων, διαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ από οχήματα τροφοδοσίας, ενώ δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο της στάθμευσης σε διπλή σειρά. Τα φαινόμενα αυτά δημιουργούν κυκλοφοριακή συμφόρηση, περιορίζουν την προσβασιμότητα και δυσχεραίνουν τη λειτουργία του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ). Η πρόσφατη επέκταση του ΣΕΣ στο Δήμο Δράμας, η οποία έλαβε και την οριστική έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, καθιστά επιτακτική την ανάγκη θεσμοθέτησης ειδικών ρυθμίσεων για τους χώρους που θα εξυπηρετούν την τροφοδοσία των καταστημάτων. Η απουσία τους εντός των ζωνών ΣΕΣ, αλλά και κοντά σε αυτές, οδηγεί σε άναρχες πρακτικές στάσης οχημάτων διανομής, με αρνητικές συνέπειες για την κυκλοφορία και την ομαλή λειτουργία της πόλης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!