Δημοτική συγκοινωνία στα ορεινά του Δήμου Δράμας

- Τα δροµολόγια θα εξυπηρετήσουν τις περιοχές των Ταξιαρχών, των ∆ενδρακίων, του Λιβαδερού, του Σιδηρονέρου και της Σκαλωτής

0
286

Στην δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας για την εξυπηρέτηση των κατοίκων των ορεινών
οικισμών που βρίσκονται στα όριά του, προχωρά ο Δήμος της Δράμας, όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη στο Δημοτικό Συμβούλιο, κάτι που βρήκε σύμφωνες όλες τις δημοτικές
παρατάξεις με την κίνηση αυτή να κρίνεται ως θετική.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων των ορεινών περιοχών του δήμου
που εδώ και καιρό εξυπηρετούνται μόνο δυο φορές το μήνα από τα δρομολόγια του υπερα-
στικού ΚΤΕΛ της Δράμας. Στόχος του δήμου είναι να λειτουργήσουν δρομολόγια λεωφορείων σε εβδομαδιαία βάση και δυο φορές την ίδια ημέρα, ώστε να μεταφέρουν τους κατοίκους της ορεινής περιοχής, από και προς την πόλη της Δράμας.
Όπως είπε τα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας, ο Αντιδήμαρχος Δημοτικών Κοινοτήτων, Γιάννης
Γεωργιάδης «Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε μετά από αίτημα των κατοίκων
και των προέδρων των ορεινών κοινοτήτων του δήμου, από τους Ταξιάρχες μέχρι και τη Σκαλωτή. Μιλούμε για τις περιοχές των Ταξιαρχών, των Δενδρακίων, του Λιβαδερού, του Σιδηρονέρου και της Σκαλωτής. Το υπεραστικό ΚΤΕΛ είχε κρίνει στο παρελθόν ότι είναι ασύμφορα τα δρομολόγια από τις συγκεκριμένες περιοχές. Τα δρομολόγια έχουν περιοριστεί, νομίζω, σε δυο φορές το μήνα. Μετά από απαίτηση των κατοίκων αυτών των περιοχών, ο δήμος μας επέλεξε να λειτουργήσει περισσότερα δρομολόγια από αυτά που υπάρχουν σήμερα με τη λεγόμενη «Δημοτική Συγκοινωνία». Μετά από αιτήματα των κατοίκων τα
δρομολόγια που σχεδιάζουμε να λειτουργήσουν, θα πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη (δηλαδή σε εβδομαδιαία βάση), το πρωί και το μεσημέρι. Ο λόγος που επιλέχθηκε η Πέμπτη, είναι για να έχουν οι κάτοικοι αυτών των περιοχών πρόσβαση στη λαϊκή αγορά που πραγματοποιείται στην πόλη μας. Τα λεωφορεία θα εκτελούν κάθε Πέμπτη δυο δρομολόγια. Ένα πρωινό που θα μεταφέρει τον κόσμο στη Δράμα και ένα μεσημβρινό ή απογευματινό που θα μεταφέρει τους επιβάτες πίσω στους οικισμούς τους».
Όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης, τα λεωφορεία θα λειτουργήσουν με σύμβαση, πιθανότατα με
κάποιον ιδιώτη. Από όσα γνωρίζω, το ΚΤΕΛ δεν επιθυμεί να εμπλακεί σε μια τέτοια πρωτοβουλία, καθώς κρίνει ότι είναι ασύμφορη. Δηλαδή είναι μια κίνηση που την έχει κάνει στο παρελθόν και διαπίστωσε ότι δεν αποδίδει. «Εμείς σαν Δήμος καταλαβαίνουμε ότι τα δρομολόγια αυτά είναι ασύμφορα, αλλά θα πρέπει να επισημάνω ότι όταν βγαίνει μια
Δημοτική Αρχή και δηλώνει ότι θα στηρίξει έμπρακτα τις μικρές αυτές ορεινές κοινότητες του
δήμου, πρέπει και να το κάνει. Έχουμε υποχρέωση να συμπαρασταθούμε και να στηρίξουμε
τους κατοίκους αυτών των περιοχών. Οι κάτοικοι αυτών των περιοχών θα πρέπει να έχουν
πρόσβαση, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον στα στοιχειώδη. Το ζητούμενο για την Δημοτική Αρχή δεν είναι αν τα δρομολόγια αυτά είναι ασύμφορα ή όχι, αλλά η εξυπηρέτηση των δημοτών σε αυτές τις περιοχές. Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης διαφώνησαν μόνο ως προς το διαδικαστικό της εφαρμογής αυτής της πρωτοβουλίας, αλλά επικρότησαν την απόφαση της Δημοτικής Αρχής να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση» τόνισε.
Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι ο Δήμος είναι αποφασισμένος να στηρίξει τους κατοίκους αυτών
των μικρών ορεινών κοινοτήτων θεωρώντας ότι οτιδήποτε γίνεται για την εξυπηρέτησή τους θα βοηθήσει στη συγκράτηση του πληθυσμού στην περιοχή. Στην κατεύθυνση αυτή έχει αρχίσει να υλοποιεί το έργο των υδρομαστεύσεων στα Δεντράκια ενώ, ανάμεσα σε άλλα, έχει βάλει στόχο την δημιουργία ενός κέντρου βιοποικιλότητας στο Σιδηρόνερο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!