Κινητοποίηση από τους εκπαιδευτικούς χθες και στην πόλη της Δράμας

0
1522

Λ. Αρτεμιάδης στα «Χ»: «Ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν είναι αντίθετος στην αξιολόγηση, αλλά σε αυτά που επιδιώκει το Υπουργείο Παιδείας»

Εικοσιτετράωρη απεργιακή κινητοποίηση πραγματοποίησαν χθες οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δράμα στο πλαίσιο των αποφάσεων τής ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, αλλά και τη διαμαρτυρία τους για την αγωγή που κατέθεσε την Παρασκευή η Υπουργός Παιδείας, κ. Κεραμέως, κατά τής απεργίας που κήρυξε το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αφορμή την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.
Μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, κ. Λάζαρος Αρτεμιάδης, είπε: «Οι νομικές ενέργειες στις οποίες προχώρησε η κα Κεραμέως, επιβαρύνουν τις σχέσεις του υπουργείου με τους εκπαιδευτικούς. Εμείς αντιδρούμε στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων γιατί δεν είναι σύμφωνος με αυτά που ζητούν οι εκπαιδευτικοί. Σκοπός του υπουργείου είναι να γίνει μια βαθμολογική αποτίμηση επίτευξης των στόχων, δημοσιοποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων. Τα σχολεία όμως δεν έχουν όλα τα ίδια χαρακτηριστικά. Νομιμοποιείται η εξεύρεση χορηγιών για να λυθούν ζητήματα της καθημερινότητας στην εκπαίδευση. Ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν είναι αντίθετος στην αξιολόγηση αλλά σε αυτά που επιδιώκει το Υπουργείο Παιδείας. Προσπαθεί να περάσει όλα αυτά χωρίς να έχει φροντίσει για όλα τα υπόλοιπα και για την εξασφάλιση του αναγκαίου προσωπικού. Το ίδιο το Υπουργείο έχει πετύχει στην αυτοαξιολόγησή του; Την Παρασκευή ήρθε στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης εγκύκλιος που ορίζει ότι θα πρέπει να μαζευτούν τα τμήματα για να μπορέσει να εξοικονομήσει εκπαιδευτικό προσωπικό και να καλύψει άμεσα τις ανάγκες. Μιλούμε για αύξηση των μαθητών στις τάξεις όταν αυτή τη στιγμή τμήματα ένταξης τόσο πανελλαδικά όσο και τοπικά δεν λειτουργούν».
Σχετικά με τους λόγους της κινητοποίησης και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος αναφέρει ανάμεσα σε άλλα ότι: «Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ, η οποία κατάργησε τον θεσμό του αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων, ο οποίος είχε εκατό χρόνια ζωής και λειτουργεί τα υπηρεσιακά συμβούλια με δοτά μέλη, έπειτα από μήνες άθλιων εκφοβισμών και απειλών, ομολογεί την ήττα της και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαφωνούν κάθετα με την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις εκτρωματικές διαδικασίες που επιβάλλει στο έργο των σχολείων.
Το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει με τη στάση του να βάλει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών.
Τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο “εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων” που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία, αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις…»

Από την πλευρά της και η ΟΛΜΕ έχει ξεκαθαρίσει ότι απαιτεί:
-Την κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση.
-Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.
-Να μην εφαρμοστεί – να καταργηθεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως).
-Να μην υπάρξει καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων.
-Να υπάρχει αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων.
-Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων, να μην εφαρμοστεί και να καταργηθεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here