Οι κάμερες στα σχολεία;

0
4265

Του Τζίμα Μαργαρίτη, καθηγητή

Εννοείται για την απ’ ευθείας μετάδοση της διδασκαλίας του καθηγητή σε παράγοντες εκτός σχολείου. Δεν θα κρίνω αν πρέπει ή όχι. Όπου εφαρμόστηκε το μέτρο απέτυχε. Όμως δημιουργούνται τεράστια ζητήματα πρακτικής φύσεως για τη λειτουργία των καμερών μέσα στην αίθουσα.
Μια κάμερα πρέπει να εστιάζει στον καθηγητή την ώρα που μιλάει, μετά να κατευθύνεται  τον πίνακα για να δείχνει αυτό που γράφει, άσκηση ή κείμενο και μετά να δείχνει πάλι τον καθηγητή. Όταν ο καθηγητής κάνει ερώτηση και θέλει να απαντήσει ένας μαθητής, πρέπει μια άλλη κάμερα να στραφεί προς τον μαθητή. Όπως καταλαβαίνουμε, το σύστημα χρειάζεται και κάποιον χειριστή των καμερών για κάθε τάξη. Μιλάμε για χιλιάδες τάξεις.
Δαπάνη τεράστια.
Μήπως θα ήταν σκόπιμο να μπουν κάμερες έξω από τα σχολεία για να εντοπίζουν παραβάτες τους νόμου που θέλουν να επηρεάσουν με διάφορους τρόπους τους μαθητές;
Και για να πούμε μια μεγάλη αλήθεια: η πλειοψηφία των καθηγητών και δασκάλων είναι ευσυνείδητοι, μορφωμένοι και αποτελεσματικοί. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις.
Τελικά ο καθηγητής κρίνεται από τον επιμελή μαθητή και τα αποτελέσματα του. Δεν κρίνεται από τη μάνα ή τον πατέρα.
Οι κυβερνήσεις οφείλουν να επιμορφώνουν υποχρεωτικά στη διάρκεια του καλοκαιριού τους εκπαιδευτικούς και να τους εξασφαλίζουν την υλικοτεχνική υποδομή.
Δεν είναι δυνατόν να αποτελεί σήμερα προτεραιότητα η κάμερα στα σχολεία, όταν υπάρχουν
τόσα άλλα προβλήματα άλυτα.
Δεν είναι δυνατόν το 50% των υποψηφίων να γράφει κάτω από 5 στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Κάτι άλλο φταίει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!