Οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας διδάσκουν μαθήματα συμπερίληψης

Δημιούργησαν ένα παιχνίδι για τη συμπερίληψη των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και απέσπασαν την ανώτατη διάκριση σε πανελλαδικό διαγωνισμό

0
79

Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Δράμας κατέκτησε την ανώτατη πανελλαδική διάκριση στον 5ο διεθνή μαθητικό διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού «Το Μάθημα… Παιχνίδι!», που διοργανώνεται από το ΕΚΚΟΜΕΔ. Η σχολική μονάδα τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο, το οποίο απονεμήθηκε για τη σημαντική συμβολή των μαθητών του περσινού τμήματος Α2 στην ανάπτυξη του επιτραπέζιου παιχνιδιού με τίτλο: «Η Παρέα της Γειτονιάς: Συμπερίληψη μέσα από το Παιχνίδι».
Για αυτήν την αξιέπαινη πρωτοβουλία, αρμόζουν θερμά συγχαρητήρια στον εμπνευστή και παιδαγωγό-συντονιστή της ομάδας, Χαράλαμπο Χαραλαμπίδη, ο οποίος εκπροσώπησε το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας στην επίσημη τελετή απονομής των βραβείων, που διεξήχθη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού – Ελληνικός Κόσμος. Επιπροσθέτως, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, καθώς και η Πρόεδρος της Ένωσης Κυριών Δράμας, Αλίκη Τσιαμούρα, προσέφεραν ουσιαστική αρωγή, καλύπτοντας τα έξοδα μετακίνησης για την παρουσία της σχολικής μονάδας στην τελετή βράβευσης.
Ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας, Τάσος Σαλής, δήλωσε στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας ότι «Ο εν λόγω διαγωνισμός διοργανώνεται από το ΕΚΚΟΜΕΔ και τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Η Δράμα διατηρεί στενή σύνδεση με το ΕΚΚΟΜΕΔ, λόγω του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους. Από τη διοργάνωση του διαγωνισμού ζητήθηκε η εθελοντική συμμετοχή σχολείων, με την προϋπόθεση να αναπτύξουν είτε ένα φυσικό είτε ένα ψηφιακό επιτραπέζιο παιχνίδι. Το 1ο ΕΠΑΛ Δράμας, προ διετίας, είχε καταλάβει τη δεύτερη θέση στον διαγωνισμό, ενώ κατά την περσινή διοργάνωση απέσπασε την πρωτιά. Η βράβευση για την πρώτη θέση πραγματοποιήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού».
Οι μαθητές του σχολείου, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό τους, Χαράλαμπο Χαραλαμπίδη, σχεδίασαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, το οποίο εστίασε πρωτίστως στη συμπερίληψη των παιδιών με δυσκολίες μάθησης. Οι μαθητές δημιούργησαν τη μακέτα του παιχνιδιού, τις κάρτες, τα πιόνια και συνέγραψαν τους κανόνες. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα αισθητικά άρτιο παιχνίδι, για το οποίο τα παιδιά αξίζουν πραγματικούς επαίνους, ιδίως αν ληφθεί υπόψιν ότι δεν είχαν στη διάθεσή τους τον απαραίτητο επαγγελματικό εξοπλισμό. Οι μαθητές και ο καθηγητής τους επέλεξαν ένα κοινωνικο-εκπαιδευτικό θέμα, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού για το θέμα της συμπερίληψης. Η πρωτοβουλία αυτή συνάδει πλήρως με τη λειτουργία του σχολείου, το οποίο διαθέτει επί σειρά ετών δομές υποστήριξης για την εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθυντή του σχολείου στα «Χ», η προσπάθεια των μαθητών θα συνεχιστεί και κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος με τη δημιουργία ενός τρίτου παιχνιδιού, στο πλαίσιο των δημιουργικών τους ενασχολήσεων εντός του σχολικού περιβάλλοντος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!