Άξονας Δράμας – Αμφίπολης: Θα διευκολύνει την χρηματοδότηση η τμηματική κατασκευή του έργου

0
2700

Προχωρά χωρίς καθυστερήσεις τόσο με τη νέα κυβέρνηση όπως είχε άλλωστε γίνει και με την προηγούμενη, η ολοκλήρωση των μελετών που ανέλαβε το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και σχετίζονται με τον νέο άξονα προς Αμφίπολη και συγκεκριμένα για το τμήμα του δρόμου μεταξύ Μαυρολεύκης και Παλαιοκώμης.

Ωστόσο όπως αναφέρουν γνώστες του ζητήματος, για το τμήμα του ίδιου δρόμου που αφορά την διαδρομή Μαυρολεύκη – Δράμα, το οποίο έχει αναλάβει η “Εγνατία Οδός ΑΕ” δεν έχει γίνει απολύτως τίποτε. Για το εν λόγω τμήμα υπάρχουν οριστικές μελέτες οι οποίες είχαν γίνει αρκετά χρόνια πριν από την παλιά Περιφέρεια ΑΜΘ αλλά δεν εκτελέστηκαν ποτέ. Ο χρόνος που μεσολάβησε από τότε είναι αρκετός και οι μελέτες αυτές για να χρησιμοποιηθούν χρειάζονται επικαιροποίηση καθώς έχουν αλλάξει τα τεχνικά δεδομένα στις προδιαγραφές των δρόμων.
Η προχθεσινή ανακοίνωση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου ότι το κατασκευαστικό μέρος του άξονα που θα υλοποιηθεί, μπορεί να κατατμηθεί σε μικρότερα έργα ώστε να γίνει σε μικρότερο χρόνο το σύνολο του έργου είναι εφικτή όπως λένε γνώστες του θέματος, σημειώνοντας ότι με τον τρόπο αυτό μπορεί να είναι ευκολότερη συν τοις άλλοις και η εξασφάλιση των κονδυλίων που απαιτούνται για την κατασκευή του έργου. Θα απαιτηθούν δηλαδή μικρότερα ποσά για τα τμήματα του έργου που κατασκευάζονται σταδιακά.
Η προοπτική μάλιστα να γίνει τμηματικά το έργο της κατασκευής του νέου άξονα, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση χρόνου. Δεδομένου ότι την ίδια ώρα που θα προχωρούν οι μελέτες για το τμήμα του δρόμου που αφορά για παράδειγμα την διαδρομή Μαυρολεύκη – Δράμα, θα είναι δυνατή η εξέλιξη του κατασκευαστικού μέρους στο μέρος του άξονα όπου οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί. Δηλαδή στο τμήμα Μαυρολεύκης – Παλαιοκώμης.
Η πρόθεση της κυβέρνησης πάντως, (όπως αυτή μεταφέρθηκε κατά την προ ημερών συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γ. Παπαδόπουλου με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή) να μπει στην λογική της έναρξης του κατασκευαστικού μέρους του άξονα τμηματικά, δείχνει ότι υπάρχει πραγματική και όχι προσχηματική πολιτική βούληση, προκειμένου το έργο να προχωρήσει. Εάν το κατασκευαστικό μέρος του έργου αρχίσει, είναι βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα τελειώσει και αυτό από μόνο του συνιστά μια πολύ θετική εξέλιξη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here