Ολοκληρώνονται οι μελέτες του άξονα προς Αμφίπολη

0
1023

Αναμένονται ανακοινώσεις και για το κατασκευαστικό μέρος του έργου μέχρι τον Δεκέμβριο

Ολοκληρώνεται πλήρως μέχρι τέλος Οκτωβρίου, το μελετητικό μέρος για το σύνολο του νέου άξονα Δράμας – Αμφίπολης και συγκεκριμένα από τον κόμβο του Βασιλόπουλου μέχρι και τη διασταύρωση του Δραβίσκου, σύμφωνα με όσα είπε μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος.
Το σύνολο των μελετών του έργου ολοκληρώνεται από μεγάλο μελετητικό γραφείο της Αθήνας ενώ σε όλα τα στάδια που προηγήθηκαν αλλά και για εκείνα που απομένουν υπάρχει στενή συνεργασία με τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας. Το κομμάτι του άξονα μεταξύ Μαυρολεύκης – Αμφίπολης, παρουσίαζε μελετητική ωρίμαση, ωστόσο έπρεπε να εναρμονιστεί, σε επίπεδο μελετών και το τμήμα Δράμας – Μαυρολεύκης, που ανέλαβε να χειριστεί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η διαδικασία έγινε ταχύτατα, χάρη και στη συνδρομή των τεχνικών υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, με αποτέλεσμα μέχρι και το τέλος του τρέχοντος μήνα να είναι έτοιμο το σύνολο των μελετών του νέου οδικού άξονα. Το προηγούμενο διάστημα, καλύφθηκε ένα κενό που υπήρχε σε επίπεδο μελετών για τον νέο άξονα, τα τελευταία τουλάχιστον 20 χρόνια, δήλωσε ο κ. Παπαδόπουλος.
Σύμφωνα με όσα είπε ο Αντιπεριφερειάρχης, η ΠΕ Δράμας είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς της πολιτείας και αυτό που απομένει είναι ουσιαστικά το κατασκευαστικό μέρος του έργου που θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ και για το οποίο αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις. Ο κ. Παπαδόπουλος δεν έδωσε απαντήσεις για τις ανακοινώσεις που θα ακολουθήσουν σχετικά με το κατασκευαστικό μέρος του έργου, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες των «Χ», οι επίσημες ανακοινώσεις για το κατασκευαστικό μέρος αναμένεται να γίνουν μέχρι τον Δεκέμβριο.
H αποκατάσταση, διαπλάτυνση και κατασκευή νέων τμημάτων για τον νέο άξονα Δράμα – Αμφίπολη ανακοινώθηκε τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη, κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Εκεί είχε ανακοινωθεί ότι το έργο του νέου άξονα, θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ (σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα) και ότι ο νέος άξονας θα είναι ταχείας κυκλοφορίας, θα διαθέτει τέσσερις λωρίδες και δεν θα έχει διόδια. Ο ιδιωτικός φορέας που θα συμμετάσχει στο έργο θα αναλάβει και την ευθύνη λειτουργίας του για 27 χρόνια. Μάλιστα, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χρήστος Μέτιος, μιλώντας για τη σημασία του νέου άξονα είχε επισημάνει ότι ο δρόμος Δράμας – Αμφίπολης, αποτελεί για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της Δράμας, τη συντομότερη έξοδο προς τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη χώρα μέσω της Εγνατίας Οδού, προσθέτοντας ότι ο νέος άξονας θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα που είναι ανεπαρκής και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια οχημάτων και πεζών. Είχε κάνει γνωστό επίσης ότι, ο νέος δρόμος που θα έχει πλάτος πάνω από 21 μέτρα, θα έχει δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με κεντρική νησίδα και αμφίπλευρο στηθαίο και επιπλέον λωρίδες έκτακτης ανάγκης και στις δυο κατευθύνσεις, όπως επίσης και ότι ο νέος δρόμος θα δώσει τη δυνατότητα ασφαλούς και γρήγορης μετακίνησης, συνδέοντας 2 περιφέρειες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here