Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δ. Σ. Προσοτσάνης σε συνεδρίασή του στα τέλη
Δεκεμβρίου αποφάσισε να δημιουργήσει μια Σχολική Δανειστική Βιβλιοθήκη σε αυτόνομο χώρο, που θα λειτουργεί ως ένας εναλλακτικός χώρος μάθησης όπου τα παιδιά θα
ανακαλύπτουν τη γνώση και θα τη χρησιμοποιούν προς όφελός τους.
Την βιβλιοθήκη, το στήσιμο της οποίας είναι σε εξέλιξη, την αφιερώνουν στον επί πολλά
χρόνια εκπαιδευτικό του σχολείου Αμεριάδη Δημήτρη ο οποίος υπηρέτησε επί 20 χρόνια εκεί
και έφυγε σχετικά πρόσφατα και αναπάντεχα στα 55 του. Το πέρασμά του από το σχολείο
άφησε ανεξίτηλη σφραγίδα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς όπως και την ευρύτερη
τοπική κοινωνία. Η βιβλιοθήκη αυτή θα λει- τουργήσει στον χώρο του ολοήμερου σχολείου όπου βρίσκεται και ο Ποντιακός Σύλλογος Προσοτσάνης, είπε χθες μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ, ο αντιδήμαρχος του Δήμου Προσοτσάνης και μέλος του Ποντιακού Συλλόγου Προσοτσάνης, Μιχάλης Ηλιάδης. Ο ίδιος εξήγησε ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας για τη λειτουργία της Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης, τα περισσότερα απο τα βιβλία που θα χρειασθούν έχουν ήδη εξασφαλιστεί.
Πάντως η πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου είναι ήδη σε εξέλιξη και όπως αναφέρει ο σύλλογος “Όσοι επιθυμούν να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια μπορούν
να χαρίσουν βιβλία, καινούρια ή ελαφρώς μεταχειρισμένα που απευθύνονται σε παιδιά 6-12 χρονών, στο Σχολείο”. Το σχολείο βρίσκεται στην διεύθυνση Θερμοπυλών 2 στην Προσοτσάνη. Έχει ηλεκτρονική διεύθυνση: mail@2dimprosots.dra.sch.gr και τηλέφωνο το 2522022251. Οι κατηγορίες βιβλίων που χρειάζεται η βιβλιοθήκη είναι, λογοτεχνικά βιβλία, παραμύθια, βιβλία με ζωγραφιές, ιστορικά βιβλία, επιστημονικά βιβλία για παιδιά, βιβλία γενικών γνώσεων, λεξικά, μυθολογία, βιβλία δραστηριοτήτων, παιδική ποίηση, ξενόγλωσσα βιβλία, κ. ά. Η προσπάθεια που γίνεται είναι ιδιαίτερα αξιέπαινη και σημαντική με δεδομένο ότι η σχολική βιβλιοθήκη είναι όχι μόνο εκπαιδευτικό εργαλείο αλλά και δίαυλος επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία. Η πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Προστσάνης θα πρέπει να βρει και άλλους υποστηρικτές αφού πρόκειται για την προσπάθεια δημιουργίας ενός εκπαιδευτικού εργαλείου που θα διευρύνει τους ορίζοντες των μαθητών και θα τους δώσει την δυνατότητα να αναπτύξουν τις γνώσεις τους.