10 εκατ. ευρώ έφτασαν οι οφειλές προς τη ΔΕΥΑΔ

0
1659

Τ. Χατζηγιάννης: «Πέρσι ήμασταν πρωταθλητές στις διακοπές υδροδότησης, αλλά ήταν αναπόφευκτο, λόγω της αυξημένης πίεσης από τους νέους αγωγούς»

Δέκα εκατ. ευρώ ανείσπρακτες οφειλές είναι καταγεγραμμένες σήμερα προς την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Δράμας, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της κ. Αναστάσιου Χατζηγιάννη, κατά την ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δράμας που έγινε με σκοπό τον απολογισμό της Δημοτικής Αρχής. Το ύψος των οφειλών είναι μεγάλο για μια επιχείρηση με τα χαρακτηριστικά της ΔΕΥΑΔ, η οποία ετησίως έχει έσοδα της τάξης των 5 εκατ. ευρώ περίπου και άλλα τόσα έξοδα για μισθοδοσία, εξοπλισμό και λειτουργικές ανάγκες. Παρά το ύψος των οφειλών προς αυτήν, η ΔΕΥΑΔ είναι μια εύρωστη επιχείρηση, χωρίς οφειλές και δάνεια αλλά και με θετικούς απολογισμούς κατά τα δυο τελευταία έτη όπως προκύπτει από τους ελέγχους σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης.

Φιλικό πρόσωπο προς τους πολίτες υιοθετεί η ΔΕΥΑΔ

Προκειμένου να εξασφαλίσει τις ανείσπρακτες οφειλές, η δημοτική επιχείρηση έχει αποστείλει ειδοποιήσεις στους καταναλωτές μέσω των λογαριασμών, με τις οποίες ζητά να γίνουν δηλώσεις, ιδιοκτητών και ενοικιαστών με τα πλήρη στοιχεία τους προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση. Στόχος όμως της επιχείρησης είναι πέρα από την είσπραξη των οφειλών και την διεκπεραίωση του έργου της, να ακολουθηθεί μια νέα και φιλική σχέση με τους πολίτες, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης, τονίζοντας ότι η ΔΕΥΑΔ έχει υιοθετήσει μέτρα που μπορούν να τους διευκολύνουν. Για παράδειγμα μπορούν να ενημερωθούν με ένα απλό τηλεφώνημα στη ΔΕΥΑΔ για τον λογαριασμό των υδρομέτρων τους. Παράλληλα, η δημοτική επιχείρηση στοχεύει στην κατάρτιση νέου εσωτερικού κανονισμού που θα είναι φιλικός προς τους πολίτες. Την ίδια ώρα εφαρμόζει πρόγραμμα αποπληρωμής οφειλών σε 100 δόσεις και μείωση 50% των προσαυξήσεων ενώ με την ένταξη σε ρύθμιση από 2 έως 24 δόσεις, αφαιρείται το 80% του ποσού των προσαυξήσεων. Επίσης, στην περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης αφαιρείται το 100% των προσαυξήσεων. Παράλληλα δίνει το δικαίωμα να ενταχθούν και πάλι σε διακανονισμούς οι δημότες που έχασαν αυτό το δικαίωμα. Επιπλέον, ανάμεσα σε άλλα η δημοτική επιχείρηση έχει σε ισχύ τα μειωμένα τιμολόγια για πολύτεκνους και ευπαθείς ομάδες.

Σε ότι αφορά δε το επίμαχο θέμα των αναγκαστικών διακοπών στην υδροδότηση, ο κ. Χατζηγιάννης σημείωσε ότι: «Πράγματι πέρσι (δηλ. το 2020) ήμασταν πρωταθλητές στις διακοπές υδροδότησης, δημιουργήσαμε ιδιαίτερη όχληση στους πολίτες, αλλά η αλλαγή των αγωγών σε δυο ζώνες υδροδότησης αναπόφευκτα έχει αυξήσει την πίεση στο δίκτυο και για τον λόγο αυτό υπήρξαν πολλές βλάβες. Ο ίδιος ανέφερε ότι υπάρχει καταγραφή των σημείων όπου παρουσιάζονται τα προβλήματα και γίνονται βελτιωτικές κινήσεις ώστε να μην κόβεται το νερό σε μεγάλα τμήματα της πόλης και να υπάρχει η μικρότερη όχληση στους πολίτες. Για το θέμα του χρόνου επισκευής των βλαβών, είπε ότι οι επισκευές γίνονται εντός 48 ωρών το πολύ, ενώ η αποκατάσταση πεζοδρομίων και των τσιμεντοστρώσεων λόγω αναγκαίων έργων γίνεται άμεσα».

Τέλος ανάμεσα σε άλλα, ανέφερε ότι η δημοτική επιχείρηση εξετάζει τη μεταφορά νερού από τις πηγές Λιβαδερού προς τη Δράμα και την εγκατάσταση γεώτρησης στον Κορύλοβο, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα μείωσης των τιμολογίων του νερού με τη νέα τιμολογιακή πολιτική»

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here