Ακρωτηριασμός και στην Παιδεία Τέλος το “Αρχιτεκτονικής Τοπίου”

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.Δ. ΝΟΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

0
84

Νέο τοπίο διαμορφώνεται στην Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση με τη σημερινή ψήφιση του νομοσχεδίου του Υπ. Παιδείας, το οποίο δυστυχώς διακρίνεται από ιδεολογική διαστροφή και εκβολή απωθημένων και μάλιστα για ένα ζήτημα εθνικού χαρακτήρα και προοπτικής και για το οποίο έπρεπε ως θεμέλιο λίθο να έχει την Εθνική συνεννόηση.
Έτσι και το ζήτημα της εκπαίδευσης πολτοποιήθηκε με μοναδικό στόχο και σκοπό την “ποσοτική μεγέθυνση και όχι την ποιοτική αναβάθμιση” ως τονίσθηκε και από τον Προεδρεύοντα των Πρυτάνεων και δυστυχώς για λόγους μικροπολιτικούς και για την άγρα ψήφων.
Άλλωστε γι αυτό τον λόγο ο ακαδημαϊκός δήθεν Υπουργός Παιδείας τα “έδωσε όλα” και άκριτα αποδέχτηκε δεκάδες τροπολογίες κυβερνητικών βουλευτών, δημιουργώντας δεκάδες νέες Σχολές και Τμήματα, από άκρο σ’ άκρο της χώρας προς πολιτική και μόνο επιβίωση τους.
Έτσι το σύνθημα που επικράτησε το διήμερο της συζήτησης του νομοσχεδίου “παραπαιδείας” για τους κυβερνητικούς βουλευτές ήταν “όποιος πρόλαβε τον Υπουργό είδε” και πήρε Σχολές ή Τμήματα (π.χ. Αμπελουργίας, Οίνου και Μελισσοκομίας (έδρα Νεμέα), Μουσειολογίας (έδρα Έδεσσα), Αγροτικής Οικονομίας (έδρα Άργος), Σχολή Κινηματογράφου (έδρα Φλώρινα), Τμήμα Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων (έδρα Κοζάνη), κ.ο.κ.
Σε αντίφαση, η Δράμα ακρωτηριάσθηκε, “χάνοντας” ένα (1) από τα τρία τμήματα Τ.Ε.Ι. που λειτουργούσαν στον τόπο μας και μάλιστα το μοναδικό στη χώρα.
Έτσι πλέον το Τμήμα Αρχιτεκτονικής Τοπίου παρά την αγωνία των φοιτητών και την προσπάθεια του Αν. Γενικού Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτή Δράμας κ. Δημήτρη Κυριαζίδη να κρατηθεί, αυτό δεν κατέστη δυνατό, καθότι βεβαίως δεν υπήρξε και οποιοδήποτε κυβερνητικό τοπικό και όχι μόνο ενδιαφέρον.
Ως άλλωστε τονίσθηκε από τον Βουλευτή “έκαστος αναλαμβάνει τις ευθύνες του”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here