Στ. Μελισσινός: «Tώρα είναι η ώρα να ασχοληθούμε επιτέλους με τις λύσεις που απαιτούνται»
Ολοένα και περισσότερο γίνεται αισθητή η ανάγκη εξεύρεσης νέων διαθέσιμων χώρων στάθμευσης εντός της πόλης. Ανάγκη που θα φανεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον, με την πρόοδο των αναπλάσεων που σχεδιάζονται και τον περιορισμό της κίνησης των αυτοκινήτων. Ακόμη και αυτή την εποχή που λόγω του καλοκαιριού πολλοί λείπουν για τριήμερα ή για περισσότερες ημέρες από την πόλη, η έλλειψη ελεύθερων θέσεων στάθμευσης είναι αισθητή, τουλάχιστον τις καθημερινές και πολύ περισσότερο κατά τις ώρες αιχμής.
Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας για τις ανάγκες εξεύρεσης νέων χώρων στάθμευσης εντός της πόλης ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Πόλη + Ζωή, κ. Στέλιος Μελισσινός, αναφέρει ότι πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που αυξάνεται με το πέρασμα του χρόνου και το οποίο θα ενταθεί περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Προσθέτει ότι το πρόγραμμα της δημοτικής παράταξη Πόλη + Ζωή, περιλαμβάνει συγκεκριμένες προτάσεις που θα ανακοινωθούν. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η ίδια παράταξη προσπάθησε να δώσει λύσεις κάνοντας την αρχή με την ελεγχόμενη στάθμευση πριν από μια δεκαετία και που παρά τις αρχικές αντιδράσεις αποδείχθηκε ότι εξυπηρετεί τα μέγιστα τους οδηγούς, οι οποίοι με μισό ή ένα ευρώ σταθμεύουν στα προκαθορισμένα σημεία, διεκπεραιώνουν τις υποχρεώσεις τους και φεύγουν, παραχωρώντας την θέση σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
Ωστόσο όπως είπε είναι ανάγκη να εξασφαλιστούν επιπλέον θέσεις για στάθμευση μέσα στην πόλη. Κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να γίνει για τις ανάγκες και των κατοίκων στην 19ης Μαΐου όπου έχουν γίνει τα έργα της ανάπλασης. “Καλώς ή κακώς, το αυτοκίνητο έχει γίνει μέρος της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου κι αν αποφασίσουμε να περιορίσουμε τη χρήση του δεν μπορούμε να το καταργήσουμε. Η ανάγκη εξεύρεσης νέων χώρων στάθμευσης είναι κάτι περισσότερο από υπαρκτή. To πρόβλημα θα το συναντήσουμε μπροστά μας ακόμη περισσότερο στο μέλλον. Άρα τώρα είναι η ώρα να ασχοληθούμε επιτέλους με τις λύσεις που απαιτούνται” τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μελισσινός.
Δεν είναι λίγοι πάντως όσοι πλέον υποστηρίζουν ότι θα μπορούσαν στις ήδη υπάρχοντες χώρους όπως για παράδειγμα στον χώρο στάθμευσης του διοικητηρίου, να δημιουργηθούν και υπόγειοι χώροι στάθμευσης όπως συμβαίνει σε άλλες πόλεις, ώστε να εξυπηρετηθεί πολύ μεγαλύτερος αριθμός οχημάτων. Κάτι ανάλογο θα μπορούσε ίσως να γίνει και στον φυλασσόμενο δημοτικό χώρο στάθμευσης δίπλα στο αρχαιολογικό μουσείο, που σήμερα το αξιοποιεί ιδιώτης. Οι συζητήσεις δε για το ενδεχόμενο δημιουργίας υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία μάλλον απομακρύνονται ως ενδεχόμενο μετά τον σχεδιασμό για την ανάπλαση της, που αποτελεί μέρος του 2ου μέρους των παρεμβάσεων του ΒΑΑ και περιλαμβάνει τον χώρο από την πλατεία Ελευθερίας μέχρι τον Δημοτικό Κήπο της Δράμας.