Άρχισε να χτίζεται η ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας της Δράμας

0
441

Η προσπάθεια αυτή θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, δηλώνει στα “Χ” ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας


Το ότι η Δράμα παράγει μοναδικά προϊόντα είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό. Αυτό που έγινε πρόσφατα είναι ότι με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας, είναι ήδη σε εξέλιξη μια προσπάθεια για την ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής μέσα από τα χνάρια του Διονύσου. Στην κατεύθυνση αυτή ξεκίνησε την καταγραφή των προϊόντων της περιοχής με τη βοήθεια του Σεφ Jonathan Harnett.
Πιο συγκεκριμένα όπως είπε στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας κ. Άγγελος Καλλίας: Στο πλαίσιο του έργου αυτού, ο Σεφ Jonathan Harnett θα μείνει τις επόμενες ημέρες στη Δράμα, προκειμένου να επισκεφθεί αρκετούς παραγωγούς, από μια ευρεία γκάμα παραγόμενων ειδών. Αφού επισκεφθεί όλους τους παραγωγούς θα προσπαθήσει να δομήσει κάποια πιάτα τα οποία θα είναι στη λογική του Διονυσιακού Μενού. Για το λόγο αυτό θα γίνει και μια συνάντηση με την προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δράμας κας Βασιλικής Πουλιούδη, προκειμένου να ληφθούν ορισμένες πληροφορίες με στόχο ο Σεφ να μπορέσει να “παντρέψει” και να αναδείξει την εποχή. Στόχος είναι να αναδειχθεί ο πρωτογενής τομέας της Δράμας και ταυτόχρονα η γαστρονομική του ταυτότητα.
Ήδη εδώ και δυο μήνες έχει προηγηθεί ο σχεδιασμός αυτή της προσπάθειας και των βημάτων που πρέπει να γίνουν, όπως εξηγεί ο κ. Καλλίας, που αναφέρει ότι στην κατεύθυνση αυτή θα δημιουργηθεί η γαστρονομική ταυτότητα της Δράμας. Θα γίνει μια καταγραφή των προιόντων πάνω στα οποία θα δημιουργηθούν πιάτα και συνταγές, τα οποία θα τροποποιούνται, θα εξελίσσονται και θα αλλάζουν. “Θα γίνει ένα φεστιβάλ γαστρονομίας. Μια παρουσίαση του Διονυσιακού Μενού. Όλη αυτή η προσπάθεια από τον Οκτώβριο και έπειτα θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, για να αναδειχθεί περισσότερο, ο πρωτογενής τομέας και τα τοπικά προϊόντα”, τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας, εξηγώντας ότι αυτό γίνεται για πρώτη φορά στη Δράμα. Στη χώρα μας έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες που κυρίως περιορίζονται στα event γαστρονομίας. Στην περίπτωση της Δράμας βέβαια, ο στόχος είναι ακόμη μεγαλύτερος. Είναι να χτιστεί ουσιαστικά ένα τουριστικό προϊόν επάνω σε αυτή την προσπάθεια.
«Θέλουμε να κάνουμε τη Δράμα, προορισμό, για γαστρονομική εμπειρία. Θέλουμε, όπως ο επισκέπτης πηγαίνει στο οινοποιείο, να πηγαίνει και στο ελαιοτριβείο, στο τυροκομείο, αλλά πέρα από αυτό να δημιουργεί και να γεύεται πράγματα σε όλους αυτούς τους χώρους» τονίζει ο κ. Καλλίας.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα των «Χ» εξηγεί ότι ο Γαστρονομικός τουρισμός, έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να είναι ένα σημαντικό εργαλείο προσέλκυσης επισκεπτών και διευκρινίζει: «Αρκεί να δούμε την Τοσκάνη και άλλα σημεία, που στηρίζουν όλο τον τουρισμό τους το καλοκαίρι στην γαστρονομία. Στην Τοσκάνη αυτό γίνεται όλο το χρόνο. Είναι πρακτικές που δουλεύουν πάρα πολλά χρόνια».
Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Leader και περιλαμβάνει και ίδια κεφάλαια. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του χρηματοδοτικού προγράμματος Leader, η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας είναι επικεφαλής σε δυο εταιρικά σχήματα. Το πρώτο αφορά την υλοποίηση έργου με τίτλο: «Τουριστική Ανάπτυξη Νομού Δράμας 2023» και το δεύτερο αφορά την υλοποίηση έργου με τίτλο: «Συνεργασία φορέων με σκοπό την ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας και του αγροτουρισμού της περιοχής παρέμβασης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ