Αρχίζει το έργο του νέου άξονα Δράμα – Καβάλα

1
1909

– Η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ αναδείχθηκε ανάδοχος εργολάβος στα τέλη Ιουνίου
– «Θα δούμε μπουλντόζες στο τέλος του καλοκαιριού και μέχρι τον Σεπτέμβριο» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας Γρ. Παπαεμμανουήλ στα «Χ»


Αρχίζει μέχρι το τέλος του καλοκαιριού ή το πολύ μέχρι τον Σεπτέμβριο το έργο της κατασκευής του νέου άξονα Δράμα – Καβάλα όπως ανακοίνωσε χθες μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ, λέγοντας ότι θα δούμε μπουλντόζες στο τέλος του καλοκαιριού. Για το πρώτο κομμάτι του έργου που αφορά το τμήμα του νέου δρόμου από τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα μέχρι τις Κρηνίδες έχει αναδειχθεί στο τέλος Ιουνίου, ανάδοχος εργολάβος η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ-ΤΕΚΑΛ από τον σχετικό διαγωνισμό της «Εγνατία ΑΕ».
Ο κ. Παπαεμμανουήλ υπογράμμισε ότι το έργο αρχίζει από το συγκεκριμένο τμήμα του νέου δρόμου, καθώς αυτό ζητήθηκε από την πλευρά της Δράμας, επειδή σε εκείνο το σημείο της διαδρομής παρατηρείται το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες.
Στην διάρκεια της κατασκευής του δρόμου που θα υλοποιηθεί με διαφορετική χάραξη από τον υπάρχοντα δρόμο, τα οχήματα θα μπορούν να διέρχονται από το παλιό οδικό δίκτυο χωρίς πρόβλημα. Ο νέος δρόμος θα έχει τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας, δυο σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας, με προστατευτικό στηθαίο στην μέση και θα περιλαμβάνει τέσσερις κυκλικούς κόμβους. Από έναν κόμβο στην είσοδο και την έξοδο του δρόμου και άλλους δύο στο ενδιάμεσο της διαδρομής. Οι δύο ενδιάμεσοι κόμβοι θα κατασκευαστούν στην περιοχή μεταξύ Δοξάτου–Αγίου Αθανασίου, στον Αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων.
Όπως έχουν γράψει τα «Χ» και σε προηγούμενο ρεπορτάζ, στη Δράμα υπάρχει ήδη ο πρώτος κόμβος αφού ο νέος δρόμος θα «κουμπώσει» στον κυκλικό κόμβο της διασταύρωσης του ξενοδοχείου Κούρος. Η Περιφέρεια ΑΜΘ έχει δεσμεύσει 72 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, για την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Δράμα–Καβάλα και μέχρι σλημερα έχουν προηγηθεί οι απαιτούμενες μελέτες, οι περιβαλλοντικοί όροι η επίλυση των τεχνικών ζητημάτων, όπως και η φάση της δημοπράτησης του έργου.
Ο Κάθετος Άξονας «Σέρρες–Δράμα–Καβάλα» (Ε-61) αποτελεί τμήμα του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου (Διευρωπαϊκός Άξονας 22) και συνδέει τον Κάθετο Άξονα «Θεσσαλονίκη–Σέρρες–Προμαχώνα» με τις Σέρρες, τη Δράμα και την Καβάλα και ευρύτερα με το Λιμάνι της Καβάλας, καταλήγοντας στον ανισόπεδο κόμβο Αγ. Σύλλα στην Εγνατία Οδό. Το οδικό τμήμα του Ε-61 από τη Δράμα έως την Καβάλα (τμήμα 61.5) αποτελεί στο μεγαλύτερο μήκος του με νέα τετράιχνη οδό ταχείας κυκλοφορίας και με διατομή 17,0μ, η οποία θα παρακάμπτει τους οικισμούς Χωριστή, Άγιος Αθανάσιος, Λυδία, Κρηνίδες, Πολύστυλο, Αμυγδαλεώνας και καταλήγει στον Α/Κ Αγ. Σύλλα της Εγνατίας οδού.
Το έργο αυτό λοιπόν θα αρχίσει να κατασκευάζεται με το υποτμήμα του άξονα (Σταυρός – Κρηνίδες) μήκους 8,26 χλμ. περίπου, το οποίο συνδέεται με την υφιστάμενη εθνική οδό «Δράμας –Καβάλα» δυτικά του οικισμού των Κρηνίδων και οδεύει νότια-νοτιοανατολικά καταλήγοντας επί της παλαιάς εθνικής οδού Ελευθερούπολης –Καβάλας, δυτικά του οικισμού του Σταυρού.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!