– Υφυπουργός Υποδομών, Γ. Καραγιάννης: «Σε μερικά χρόνια η Δράμα θα έχει πλήρως αναβαθμισμένο δίκτυο μεταφορών»
– «Η υφιστάμενη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης δεν πρόκειται να καταργηθεί μετά τη λειτουργία της χάραξης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας»
Σε δημοπράτηση θα οδεύσει το έργο του νέου οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης μέσα στο καλοκαίρι, σύμφωνα με εκτίμηση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιώργου Καραγιάννη, που εκφράστηκε στη Βουλή στο πλαίσιο απάντησης σε επίκαιρη ερώτηση της κ. Χαράς Κεφαλίδου, Βουλευτού Δράμας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, με αντικείμενο τον αποκλεισμό και την απομόνωση του Νομού Δράμας που παραμένει χωρίς σύνδεση με την Εγνατία Οδό και εκτός της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
H Δραμινή βουλευτής κατά τη συζήτηση τόνισε ότι, παρά τις πολλές και επαναλαμβανόμενες κυβερνητικές υποσχέσεις και δεσμεύσεις τόσο του Πρωθυπουργού, όσο και του αρμόδιου Υπουργού, κανένα από τα τρία έργα δεν έχει δρομολογηθεί και η Δράμα συνεχίζει να είναι ο μοναδικός νομός στη Βόρεια Ελλάδα που είναι απομονωμένος και αόρατος από την κυβέρνηση.
Ο Υφυπουργός Υποδομών, κατά την τοποθέτησή του για το έργο του άξονα «Δράμα – Αμφίπολη» απάντησε ότι έχει ήδη κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ και αναμένεται έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή, σήμερα Τετάρτη. Είπε επίσης ότι το έργο «θα έχει τριετή κατασκευαστική περίοδο, ενώ θα περιλαμβάνεται και η συντήρηση και λειτουργία του για 27 χρόνια».
Εξάλλου, και για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας, ο κ. Καραγιάννης είπε: «Η υφιστάμενη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, η οποία συνδέει τη Δράμα με Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη, δεν πρόκειται να καταργηθεί μετά τη λειτουργία της χάραξης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας· αντιθέτως, περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό των έργων που εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης και πρόκειται να αναβαθμιστεί και αυτή μέσω ΣΔΙΤ μέχρι το τέλος του 2025».
Μίλησε για πακέτο σιδηροδρομικών έργων 4 δισ. ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που περιλαμβάνει το μεγάλο έργο Θεσσαλονίκη – Τοξότες, όπου θα προβλεφθεί κάθετη σύνδεση από την Αμφίπολη στο σταθμό της Νέας Ζίχνης Σερρών. Εξήγησε επίσης ότι έχουν εξασφαλισθεί κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης για το μεγάλο ΣΔΙΤ της συντήρησης του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας, όπου θα συντηρηθεί και θα δοθεί σε πλήρη λειτουργία η υπάρχουσα γραμμή Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Δράμα – Τοξότες.
Ήταν επίσης χαρακτηριστική η εξής δήλωσή του: “Σε μερικά χρόνια, η Δράμα θα έχει πλήρως αναβαθμισμένο δίκτυο μεταφορών, που θα στηρίζει τα παραγωγικά πλεονεκτήματα του νομού και των ανθρώπων του».
Σε συνέχεια της απάντησης του αρμόδιου Υφυπουργού Υποδομών, ότι ο άξονας Δράμας – Αμφίπολης θα γίνει με ΣΔΙΤ, χωρίς διόδια, με κόστος 270 εκατ. ευρώ και ότι, αφού περάσει και εγκριθεί από τη διυπουργική επιτροπή, θα δημοπρατηθεί εντός του καλοκαιριού, η κα Κεφαλίδου σχολίασε: «Το επιτελικό Κράτος που με πολλές ελπίδες είχε εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός, -με ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών- πέρασε από τον Νομό Δράμας μόνο για επισκέψεις, χειραψίες, εγκαίνια και υποσχέσεις και μετά έγινε αόρατο!» Και κατέληξε λέγοντας: «Όταν περάσετε από τη Δράμα, όποτε και αν γίνουν οι εκλογές, να είστε προετοιμασμένοι. Έχετε εξαντλήσει την υπομονή και το φιλότιμο των Δραμινών. Παραδεχτείτε τουλάχιστον την τραγική ασυνέπειά σας, ζητήστε καμιά συγγνώμη. Εμείς πλέον τις εξαγγελίες σας θα τις πιστέψουμε μόνο αν τις δούμε να υλοποιούνται. Σε κάθε περίπτωση, ας γίνει επιτέλους το έργο και ας έχουμε εμείς το ρόλο της “βουκέντρας”».