Δόθηκε σε κυκλοφορία και πάλι η οδός Περδίκα

0
248

– Τι θα γίνει με τις αποκαταστάσεις στα υπόλοιπα σημεία της πόλης
– Γιατί δεν γίνεται άμεσα η ασφαλτόστρωση. Τι λένε οι άνθρωποι της ΔΕΔΑ στα «Χ»


Την προηγούμενη εβδομάδα τα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» δημοσίευσαν σε σχετικό ρεπορτάζ, τις ανησυχίες που εκφράζονται από κατοίκους της οδού Περδίκα, για την επικινδυνότητα που υπάρχει λόγω των υλικών αποκατάστασης των έργων αερίου, στην συγκεκριμένη οδό. Παράλληλα καταγράφηκαν και προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην κυκλοφορία από το κλείσιμο του δρόμου ο οποίος τελικά δόθηκε και πάλι σε κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι η οδός ήταν κλειστή τις προηγούμενες ημέρες, λόγω της τοποθέτησης κεντρικού αγωγού, στο πλαίσιο των έργων του νέου δικτύου φυσικού αερίου, που είναι σε εξέλιξη. Κάτοικοι της περιοχής είπαν στα «Χ» ότι εκτός από την όχληση και τον θόρυβο που έπρεπε να αντιμετωπίσουν τις μεσημβρινές ώρες, υπάρχει και ένα ακόμη πιο σοβαρό πρόβλημα που αφορά την επικινδυνότητα που υπάρχει εξαιτίας των υλικών αποκατάστασης του δρόμου μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης του αγωγού. Πιο συγκεκριμένα ανέφεραν ότι ως μέσο αποκατάστασης του δρόμου χρησιμοποιήθηκε άμμος και “3Α”, αλλά δεν ρίχτηκαν ασφαλτικά, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση ραγδαίας βροχόπτωσης, το υλικό αυτό θα παρασυρθεί και οι λακκούβες των έργων, που βρίσκονται στην μέση ακριβώς του δρόμου, θα αποκαλυφθούν και πάλι, δημιουργώντας κινδύνους για οχήματα και διερχόμενους πεζούς.
Σε επικοινωνία που έγινε από τα «Χ» με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Δράμας κ. Γιάννη Καψημάλη, υπήρξε η διαβεβαίωση ότι η πίεση που ασκείται από τον δήμο για την άμεση αποκατάσταση των έργων της ΔΕΔΑ, είναι διαρκής.
Τα «Χ», επικοινώνησαν παράλληλα και με στελέχη της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Αερίου (ΔΕΔΑ), στους οποίους και έθεσαν τις ανησυχίες των κατοίκων της οδού Περδίκα και όχι μόνο.
Παρότι όπως είπαν τα στελέχη της ΔΕΔΑ, συμμερίζονται την ανησυχία των κατοίκων, αφού σε περίπτωση ραγδαίας βροχόπτωσης τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την επίχωση (άμμος και «3Α») μπορεί όντως να παρασυρθούν, δεν είναι δυνατόν, να στρώνεται με άσφαλτο την επόμενη ημέρα, ένας αγωγός που εγκαθίσταται σήμερα. «Ασφαλτόστρωση, στα σημεία που έγινε το έργο από τον εργολάβο, θα γίνει, αλλά αυτό θέλει λίγη υπομονή και κατανόηση» εξήγησαν τα ίδια στελέχη και προσέθεσαν: «Οι διαδικασία, όταν ανοίγεις μία λακκούβα για να κάνεις μια εργασία, είναι να την επιχώνεις αρχικά με άμμο και «3Α», προκειμένου τα υλικά να πατηθούν, να καθίσουν για λίγες ημέρες, να γίνουν συμπαγή και επάνω σε αυτά να πέσει αργότερα το ασφαλτικό. Για να γίνει ασφαλτόστρωση, θα πρέπει να περάσουν περίπου 2-3 εβδομάδες, μετά την επίχωση του αγωγού» σημείωσαν χαρακτηριστικά.
Ωστόσο όπως λένε τα ίδια στελέχη της ΔΕΔΑ, υπάρχουν και κάποια άλλα προβλήματα αφού θα έπρεπε να είχαν ήδη ριχθεί ασφαλτικά, όλο αυτό το διάστημα και στις περιοχές των υπολοίπων έργων στη Δράμα, αλλά αυτό σταμάτησε ξαφνικά. Ο λόγος είναι ότι, στο Νομό Δράμας, δεν παράγονται ασφαλτικά και αυτοί που παράγουν, δεν μπορούν να παράγουν ασφαλτικά για τα έργα της ΔΕΔΑ. Τα ασφαλτικά υλικά λοιπόν, προμηθεύονται συνήθως από επιχείρηση της Καβάλας, η οποία όμως όλο το προηγούμενο διάστημα, λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων δεν παρήγαγε ασφαλτικό υλικό. Γι’ αυτό και στα έργα οδοποιίας στην 19ης Μαΐου, φρεζάρεται η άσφαλτος αλλά δεν ρίχνονται ακόμη ασφαλτικά υλικά. Κάτι που ίσως αρχίσει να γίνεται τελικά από αυτή την εβδομάδα. «Αν ξεκινήσει αυτό, τότε και οι εργολάβοι τις ΔΕΔΑ θα συνεχίσουν τις ασφαλτοστρώσεις στα σημεία όπου έχουν προηγηθεί έργα. Προτεραιότητα θα δοθεί αρχικά στους δρόμους της πόλης που κινδυνεύουν άμεσα, δηλαδή εκεί όπου υπάρχουν κλίσεις, προκειμένου να μην παρασυρθούν τα υλικά αποκατάστασης, από τις βροχοπτώσεις, εξήγησαν τα στελέχη της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Αερίου στα «Χ».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ