Καρμανιόλα ο δρόμος από Πανόραμα για ΝΕΟΓΑΛ, λένε κάτοικοι της περιοχής

0
694

«Είναι αγροτικός δρόμος. Το θέμα πρέπει να αναλάβει η κοινότητα στην οποία ανήκει» λέει στα «Χ» η τεχνική υπηρεσία του Δήμου Δράμας


Για περισσότερο από μια δεκαετία θέτουν τα προβλήματα του οδικού άξονα, που ξεκινά από τον οικισμό του Πανοράματος και καταλήγει πίσω από τη ΝΕΟΓΑΛ, οι κάτοικοι του οικισμού, χωρίς ωστόσο να εισακούονται, όπως λένε, από τις αρμόδιες αρχές.
Ένας από τους κατοίκους της περιοχής ο Δραμινός δικηγόρος κ. Κυριαζής-Κηπουρός Κωνσταντίνος, που έχει ασχοληθεί πάμπολλες φορές με την ανάδειξη αυτού του προβλήματος, επεσήμανε μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ότι ο ίδιος έχει αναφερθεί και γραπτώς πολλές φορές στο πρόβλημα αυτό, ενώ απευθύνθηκε και στο Δήμο Δράμας, αλλά μάταια.
«Είναι ένας δρόμος που άνοιξε, πομπωδώς από τον Θωμά Μαργαρίτη με τηλεοράσεις και κανάλια, πριν από 15 χρόνια» τόνισε ο κ. Κηπουρός για να συνεχίσει: «Προβλήθηκε τότε ότι ανασαίνει η Δράμα και η κυκλοφορία των οχημάτων. Αλλά αυτός ο δρόμος είναι μια τραγωδία. Μία κατάρα. Eίναι δρόμος 1000 μέτρων και είναι μια καρμανιόλα. Είναι στενός και γεμάτος στροφές. Μετά βίας χωρούν, αν δεν υπάρχουν τα κλαδιά και τα δέντρα, δυο αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει καμία διαχωριστική γραμμή, ούτε επί του οδοστρώματος, ούτε οδική σήμανση που να δείχνει τις προτεραιότητες κλπ. Έχει μια γέφυρα η οποία είναι μονίμως με σπασμένα κάγκελα. Με την πρώτη βροχή πλημμυρίζει και είναι κίνδυνος θάνατος. Έχουν παρασυρθεί πολλοί εκεί, με τα ατυχήματα να συμβαίνουν το ένα πίσω από το άλλο. Υπάρχει πολύ μεγάλη κυκλοφορία. Περνούν αυτοκίνητα και νταλίκες. Σκοτώνονται άνθρωποι και δεν υπάρχει καμία μέριμνα». Παράλληλα σημείωσε ότι στον δρόμο υπάρχει και ελλιπής φωτισμός, που περιορίζεται μόνο στο ήμισυ της διαδρομής του.
Όπως ανέφερε επίσης, έθεσε το θέμα κατ’ επανάληψη προς τον Δήμο Δράμας, αλλά η μόνη απάντηση που λάμβανε από τις υπηρεσίες του δήμου ήταν ότι πρόκειται για αγροτικό δρόμο. «Τότε γιατί τον ανοίξανε;» αναρωτιέται ο κ. Κηπουρός, προσθέτοντας ότι: «δεν μπορεί να επικρατεί αυτή η κατάσταση σε ένα δρόμο επειδή αυτός είναι χαρακτηρισμένος αγροτικός και δεν μπορεί να μπει μια σήμανση».
Tα «X» απευθύνθηκαν και στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Δράμας, μεταφέροντας το πρόβλημα. Απαντώντας σχετικά, ο προϊστάμενος της διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Δράμας κ. Κιοσσές, ανέφερε ότι ο δήμος έχει ρίξει ποσότητες ψυχρής ασφάλτου. «Ρίξαμε όπου υπήρχε πρόβλημα με τις λακκούβες. Όπου μπορούσαμε να τις κλείσουμε, τις κλείσαμε. Αλλά όπως έχω πει και στην Κοινότητα Δράμας, για αυτό το κομμάτι θα έπρεπε να υπάρξει μια εργολαβία. Δεν μπορεί να γίνει αποκατάσταση με ψυχρή άσφαλτο. Πρέπει το παλιό ασφαλτικό να ξηλωθεί και να γίνει σωστή υπόβαση, για να πέσει πάλι ασφαλτικό. Πιθανόν όμως ο δρόμος αυτός να ανήκει στην Κοινότητα Καλλιφύτου ή στο Αγρόκτημα της Κοινότητας Χωριστής. Όταν πρόκειται για αγροτική οδό, το θέμα αναλαμβάνει η κοινότητα στην οποία ανήκει ο συγκεκριμένος δρόμος. Θα πρέπει δηλαδή να τον συμπεριλάβει στα επόμενα έργα οδοποιίας της. Σε ό,τι αφορά τα σήματα, ο δήμος, στα εκτός σχεδίου, δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κυκλοφοριακή μελέτη, όσον αφορά τα σήματα που θα πρέπει να τοποθετηθούν. Αν δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη, δεν μπορούμε αυθαίρετα να τοποθετήσουμε κάποιο σήμα».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ