Γρ. Παπαεμμανουήλ: «Προχωράμε σε κυκλικό κόμβο και στην περιοχή των φαναριών στη Βιομηχανική Περιοχή»
Σε επαναδημοπράτηση του νέου κυκλικού κόμβου που θα κατασκευαστεί στο ύψος της Σόφτεξ προχωρά η περιφέρεια Α.Μ.Θ. καθώς στην αρχική δημοπράτηση υπήρξε ένας υποψήφιος ανάδοχος του έργου που όμως έκανε λάθος στην εγγυητική επιστολή και αυτό έπρεπε να διορθωθεί.
Οπότε ακολουθήθηκε η διαδικασία της εκ νέου κατάθεσης της εγγυητικής και της επαναδημοπράτησης του έργου, όπως εξήγησε χθες ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ. Το έργο είναι προϋπολογισμού 900.000 ευρώ και η λήξη της υποβολής ηλεκτρονικών προσφορών κατά την επαναδημοπράτηση, λήγει στις 30 Αυγούστου.
Το έργο αναμενόταν αρχικά να δημοπρατηθεί την άνοιξη. Το μελετητικό μέρος του ολοκληρώθηκε αφού εξασφαλίστηκε και η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης, την περίοδο των Χριστουγέννων. Ο νέος κυκλικός κόμβος θα συμβάλλει στην ασφαλέστερη αλλά και ταχύτερη διέλευση των οχημάτων που κινούνται στον άξονα Δράμα – Θεσσαλονίκη και αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας για τη βελτίωση της κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο του Νομού Δράμας.
Από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας έχει καταρτιστεί και η μελέτη του κυκλικού κόμβου Ξηροποτάμου που προηγήθηκε. Ουσιαστικά έχει τελειώσει και η γεωμετρία των κυκλικών κόμβων που θα γίνουν. Ο ένας είναι στην Βιομηχανική Περιοχή της Δράμας, που είναι άμεσης προτεραιότητας, και θα ακολουθήσει μετά τον κόμβο της Σόφτεξ, ο άλλος στον κόμβο Μυλοποτάμου που βρίσκεται στον Περιφερειακό και τέλος στον Κόμβο του Μικροχωρίου.
Θυμίζουμε ότι ο πρώτος κυκλικός κόμβος, στην περιοχή του Ξηροποτάμου, παραδόθηκε τον Φεβρουάριο του 2021. Η λειτουργία του κόμβου, προϋπολογισμού μελέτης 850.000 ευρώ, βελτιώνει, όπως αποδείχθηκε, τις κυκλοφοριακές συνθήκες στη βορειοδυτική έξοδο της πόλης και επιτρέπει πλέον την ασφαλέστερη διέλευση των οχημάτων.
Όπως τόνισε επί λέξη χθες ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας: «Προχωράμε σε κυκλικό κόμβο και στην περιοχή των φαναριών στη Βιομηχανική Περιοχή, που θεωρούμε ένα σημείο ιδιαίτερα σημαντικό από την κίνηση που υπάρχει εκεί, με τους εργαζόμενους των επιχειρήσεων. Ειδικά στο συγκεκριμένο σημείο, τις πρωινές ώρες επικρατεί μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, με ουρά που φθάνει μέχρι και τον κυκλικό κόμβο του Ξηροποτάμου. Το ίδιο γίνεται και τις μεσημβρινές ώρες».
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έργα των κυκλικών κόμβων, συμβαδίζουν με την τάση που επικρατεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου οι φωτεινοί σηματοδότες έχουν εξαλειφθεί καθώς από τη μια πλευρά αποτελούν αιτίες τροχαίων ατυχημάτων όταν δεν λειτουργούν και από την άλλη προσθέτουν μεγάλη οικονομική επιβάρυνση κάθε φορά που προκύπτει βλάβη στους ηλεκτρονικούς μηχανισμούς.