Στη Δράμα βρέθηκε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Κοτταράς με τεχνικό κλιμάκιο του οργανισμού.
Μιλάει στα “Χ” ο γραμματέας του “Ηφαίστου” κ. Παναγιώτης Μακρόπουλος.
Επανέρχεται στις σιδηροδρομικές ράγες το τουριστικό τρένο της διαδρομής Δράμα – Τοξότες Ξάνθης, όπως όλα δείχνουν μετά και την επίσκεψη του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΣΕ κ. Αθανάσιου Κοτταρά που έγινε στη Δράμα την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου.
Τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ συνόδευαν η κα Νατάσα Ανωγιάτη από το γραφείο τύπου και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες του οργανισμού. Παρών ήταν και ο κ. Γιώργος Καζάνας, προϊστάμενος του τμήματος γραμμής Δράμας. Η συνάντηση με τα στελέχη του Συλλόγου Σιδηροδρομικών και Φίλων Σιδηροδρόμου Δράμας «Ήφαιστος» έγινε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Δράμας γύρω στις 12.30 το μεσημέρι, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του συλλόγου.
Κατά τη συνάντηση και μετά από σχετική ενημέρωση που δέχτηκε από τους ανθρώπους του “Ηφαίστου” και συγκεκριμένα από τον Γραμματέα του κ. Παναγιώτη Μακρόπουλο, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, έκανε δεκτές όλες τις προτάσεις του Δραμινού συλλόγου, που αφορούν τόσο το νέο Σιδηροδρομικό Μουσείο στον ΣΣ Δράμας, όσο και τον σιδηροδρομικό περίπατο και τη λειτουργία του τουριστικού τρένου στη διαδρομή Δράμα -Τοξότες Ξάνθης. Ο Διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ επισκέφθηκε στη συνέχεια τον χώρο του μηχανοστασίου του ΟΣΕ, το συγκρότημα του οποίου ζητά επίσης προς αξιοποίηση ο “Ήφαιστος”. Για το θέμα αυτό δεν υπήρξε καμία άρνηση από την πλευρά του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ αλλά για την υλοποίηση του αιτήματος θα πρέπει να προηγηθεί η διευθέτηση κάποιων τεχνικών ζητημάτων.
Μιλώντας στα “Χ” ο Γραμματέας του Συλλόγου Σιδηροδορμικών και Φίλων Σιδηροδρόμου “Ήφαιστος” κ. Παναγιώτης Μακρόπουλος, μετά τη συνάντηση δήλωσε ότι η συζήτηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ κατέληξε σε θετικά αποτελέσματα τα οποία ξεπέρασαν τις αρχικές εκτιμήσεις των ανθρώπων του “Ηφαίστου”. Εξηγώντας το αίτημα του συλλόγου για την αξιοποίηση του μηχανοστασίου, σημείωσε ότι αυτό αφορά το συγκρότημα των κτιρίων που αποτελείται από το κυρίως μηχανοστάσιο με τις δυο γραμμές όπου υπάρχουν οι ατμομηχανές και οι “καρότσες” του orient express, και τα γύρω κτίρια που αποτελούν βοηθητικούς χώρους, συνεργεία, αποθήκες κλπ που φθάνουν μέχρι την αίθουσα “Μακεδονία” του “Ηφαίστου”.
«Μετά τη συζήτηση που έγινε με τον κ. Κοτταρά μου είπε ότι το Τουριστικό Τρένο πρέπει να προχωρήσει αφού λυθούν κάποια τεχνικά θέματα που πρέπει να ξεπεραστούν. Εμείς από την πλευρά μας ζητήσαμε να έρθει στο μηχανοστάσιο της Δράμας μια ντιζελάμαξα και συγκεκριμένα η A-326, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον Πειραιά και θα χρησιμοποιηθεί τόσο ως έκθεμα όσο και για το τουριστικό τρένο της διαδρομής Δράμα– Τοξότες Ξάνθης. Στα βαγόνια του τρένου θα είναι και η εστιάμαξα του orient express που επιστρέφει στη Δράμα από την Αθήνα και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο μηχανοστάσιο της Θεσσαλονίκης για βαφή, συντήρηση και τις απαραίτητες εργασίες. Εμείς προχωράμε στον σχεδιασμό μας. Αυτό που απομένει είναι κάποιες τυπικές διαδικασίες, όπως η αποστολή συγκεκριμένων εγγράφων, η αποτύπωση των αιτημάτων μας στον χάρτη κ.ο.κ.» εξήγησε ο Γραμματέας του “Ηφαίστου”
Στο τέλος της επίσκεψής του στον ΣΣ Δράμας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Αθανάσιος Κοτταράς επιβιβάστηκε σε “δραιζίνα” (μικρό σιδηροδρομικό όχημα του ΟΣΕ) και συνοδευόμενος από τεχνικούς και ανθρώπους του “Ηφαίστου” επιθεώρησαν την γραμμή Δράμα –Τοξότες. Τα στελέχη του ΟΣΕ που εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από το φυσικό κάλος της περιοχής, αποβιβάστηκαν στους Τοξότες ενώ οι άνθρωποι του Ηφαίστου επέστρεψαν στον ΣΣ Δράμας.Στη συγκεκριμένη διαδρομή έγινε επιτόπιος έλεγχος στο τμήμα μεταξύ Δράμας και Τοξοτών από τεχνικό κλιμάκιο του ΟΣΕ στο οποίο συμμετείχανπέραν του διευθύνοντος συμβούλου και η Χρύσα Νομικού, Προϊσταμένη Υπηρεσίας Γραμμής Βορείου Ελλάδος ο Βαγγέλης Χριστογιάννης, Διευθυντής Συντήρησης Γραμμής ο Γεώργιος Καζάνας, Προϊστάμενος Τμήματος Δράμας και η Κατερίνα Αντωνιάδου, Μηχανικός Γραμμής.