Εξετάζεται επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης

0
708

Προϊστάμενος της Δημοτικής Αστυνομίας στα «Χ»: «Η επέκταση θα αμβλύνει τα προβλήματα στάθμευσης στο κέντρο της Δράμας»

Ομάδα εργασίας αποτελούμενη από έξι μέλη με έργο της την επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη της Δράμας σε εναρμόνιση με το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) συγκροτήθηκε στον Δήμο Δράμας.
Σχετική εισήγηση στην επιτροπή υπήρξε από τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Δράμας. Ο κ. Ιωάννης Τσαμπαλάκης, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας, είπε στα «Χ» ότι το πρόβλημα που παρουσιάζεται στο κέντρο της πόλης είναι η συνεχής και ανακυκλώσιμη κυκλοφορία κατά τις ώρες αιχμής, με αποτέλεσμα τη δημιουργία κυκλοφοριακής συμφόρησης με την κίνηση των ίδιων αυτοκινήτων εντός συγκεκριμένου χώρου για την αναζήτηση στάθμευσης.
Αυτό δημιουργεί πρόβλημα καθώς οι διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης είναι πολύ λιγότερες από τις ανάγκες που υπάρχουν. Πρόκειται για πρόβλημα το οποίο έχει αμβλύνει σε πολλά σημεία εντός της πόλης η εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης, όπως αναφέρει στα «Χ» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Δράμας. «Με την ελεγχόμενη στάθμευση ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να σταθμεύσει κοντά στον χώρο εργασίας του ή κοντά στον χώρο όπου θέλει να εξυπηρετηθεί χωρίς να ταλαιπωρείται. Αυτό είναι και το ζητούμενο» σημείωσε ο κ. Ιωάννης Τσαμπαλάκης.
Ζητούμενο, όπως εξήγησε, είναι να μπορέσει να επεκταθεί η ελεγχόμενη στάθμευση σε σημεία όπου δημιουργείται μεγάλος φόρτος. Ένα τέτοιο σημείο είναι αυτό της πλατείας Δικαστηρίων, όπου υπάρχουν οι υπηρεσίες της δικαιοσύνης, πολλά ιατρεία, το Κέντρο Υγείας κλπ. Σε αυτή την περιοχή υπάρχει ελεγχόμενη στάθμευση μόνο επί της οδού Λαμπριανίδου, αλλά όχι επί της οδού Παλαιολόγου, παρά το γεγονός ότι στην τελευταία οδό υπάρχουν πολυκατοικίες κατασκευής προ του 1979, για τις οποίες δεν υπήρχε πρόβλεψη πυλωτών και θέσεων στάθμευσης. Κατά συνέπεια, η κατάσταση στην Παλαιολόγου είναι περισσότερο επιβαρυμένη και για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής που θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα στάθμευσης.
Υπενθυμίζεται ότι το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης στις θέσεις που εφαρμόζεται δεν ισχύει όλες τις ώρες της ημέρας. Αφορά δηλαδή κάποιες συγκεκριμένες ώρες κατά τις οποίες παρουσιάζεται πρόβλημα αιχμής στην κυκλοφορία. Αυτό σημαίνει ότι την υπόλοιπη ημέρα η στάθμευση στις θέσεις αυτές είναι ελεύθερη για όλους τους οδηγούς. Η διευκρίνηση αυτή είναι απαραίτητο να διατυπωθεί, διότι δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί οδηγοί οι οποίοι θεωρούν ότι η ελεγχόμενη στάθμευση δεσμεύει τις θέσεις στάθμευσης καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου, κάτι που δεν ισχύει.
Σύμφωνα με όσα είπε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Δράμας, ένα ακόμη σημείο το οποίο παρουσιάζει κυκλοφοριακό φόρτο είναι η οδός Κύπρου που φθάνει μέχρι τον χώρο στάθμευσης του υπεραστικού ΚΤΕΛ, όπου παρουσιάζεται συχνά το φαινόμενο διπλής και τριπλής σειράς στάθμευσης.
Όπως είπε ο κ. Ιωάννης Τσαμπαλάκης, η ελεγχόμενη στάθμευση λειτουργεί στην πόλη της Δράμας εδώ και μια περίπου δεκαετία. Στο διάστημα της εφαρμογής της έχει αποδειχθεί ότι εξασφαλίζει λύσεις για τους οδηγούς και αποφυγή της ταλαιπωρίας στην εξεύρεση χώρου στάθμευσης στο κέντρο της πόλης της Δράμας.
Τα μέλη της επιτροπής την επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη της Δράμας είναι οι: Ι. Κιοσσές, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Ι. Παπαδοπούλου, προϊσταμένη της Διεύθυνσης Δόμησης, Ι. Τσαμπαλάκης, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας, Ι. Εφραιμίδης, Αντιδήμαρχος καθ’ ύλην αρμόδιος σε θέματα Οικ/κών Υπ/σιών, Δημοτικής Αστυνομίας & Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Ι. Καψημάλης, Αντιδήμαρχος καθ’ ύλην αρμόδιος σε θέματα της Τεχνικής Υπηρεσίας και της Υπηρεσίας Δόμησης, Μ. Τάσσου, Αντιδήμαρχος καθ’ ύλην αρμόδιος σε θέματα των Διοικ/κων Υπ/σιών και σε θέματα της Δ/νσης Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here