Εξυπηρέτηση με χαμόγελο, ευγένεια και πλήθος πληροφοριών για τη Δράμα

0
491

Σημαντικός ο ρόλος των δύο περιπτέρων ενημέρωσης στην είσοδο της Ονειρoύπολης


Με χαμόγελο, ευγένεια αλλά και πλήθος χρήσιμων πληροφοριών περιμένουν και κατατοπίζουν τους επισκέπτες της Ονειρούπολης οι άνθρωποι των δύο περιπτέρων πληροφόρησης που έχουν τοποθετηθεί στην είσοδο μεγάλου Χριστουγεννιάτικου χωρίου στο Δημοτικό Κήπο της Δράμας.
Στο κέντρο πληροφόρησης της Ονειρούπολης με τη βοήθεια της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας και στο περίπτερο πληροφόρησης της Περιφέρειας ΑΜΘ με τη βοήθεια της Περιηγητικής λέσχης Δράμας παρέχονται άπειρες πληροφορίες για τα αξιοθέατα που μπορεί κανείς να επισκεφθεί στην περιοχή πέραν της Ονειρούπολης, για τις δυνατότητες δραστηριοτήτων που υπάρχουν, αλλά και για τους χώρους εστίασης και διαμονής.
Ο πρόεδρος της Περιηγητικής Λέσχης Δράμας κ. Τηλέμαχος Τσελεπίδης μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας εξήγησε ότι στο περίπτερο πληροφόρησης της Περιφέρειας προσφέρεται ενημέρωση από τους υπαλλήλους της ΠΕ Δράμας αλλά και από την Περιηγητική Λέσχη Δράμας, με τη διάθεση ενημερωτικών εντύπων και με στόχο την εξυπηρέτηση της τουριστικής προβολής του νομού και την πληροφόρηση των επισκεπτών. Στο περίπτερο ενημέρωσης της Περιφέρειας ΑΜΘ μπορεί κανείς να βρει ενημερωτικά φυλλάδια και πλήθος πληροφοριών για όλα τα αξιοθέατα του νομού Δράμας, ανάμεσα στα οποία το σπήλαιο Αγγίτη, το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού και το Οχυρό Λίσσε στο οποίο από το καλοκαίρι του 2022 άρχισαν οι οργανωμένες επισκέψεις.
Στο κέντρο πληροφόρησης της Ονειρούπολης που διαχειρίζεται η Ένωση ξενοδόχων Δράμας και βρίσκεται ακριβώς δίπλα στην κεντρική είσοδο της Ονειρούπολης, παρέχονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τους επισκέπτες που θέλουν να μεταβούν και σε άλλα αξιοθέατα του νομού πέραν της Ονειρούπολης. Η κα Ελένη Μιχαηλίδη από την Ένωση Ξενοδόχων Δράμας, εξηγεί στα “Χ” ότι αυτές τις πρώτες ημέρες, πέρα από τις επισκέψεις των σχολείων, οι περισσότεροι επισκέπτες στο κέντρο ενημέρωσης προέρχονται από τη Δράμα, αλλά και από τις γύρω περιοχές, δηλαδή από τη Θεσσαλονίκη μέχρι και την Ξάνθης και την Αλεξανδρούπολη. Στο κέντρο ενημέρωσης απευθύνονται περισσότερο οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες που δεν έρχονται στη Δράμα μόνο για την Ονειρούπολη, αλλά θέλουν να επισκεφθούν και άλλα μέρη της περιοχής. Από το κέντρο ενημέρωσης υπάρχουν και προτάσεις προς τους επισκέπτες, κάτι στο οποίο βοηθούν και τα φυλλάδια με τα QR code, προκειμένου να πραγματοποιήσουν μικρές εκδρομές και λίγο πιο οργανωμένες σε διάφορα σημεία του νομού. Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας έχει δημιουργήσει και λίστες με σημεία ενδιαφέροντος, που περιλαμβάνουν ξενοδοχεία, εστιατόρια και οτιδήποτε χρειαστεί ένας ταξιδιώτης στην περιοχή μας, προκειμένου να εξυπηρετηθεί όσο γίνεται καλύτερα.
«Οι επισκέπτες ρωτούν κυρίως για τα σπήλαια που είναι και το πιο γνωστό αξιοθέατο για τους περισσότερους, αλλά και για το χιονοδρομικό κέντρο Φαλακρού για το οποίο ζητούν να μάθουν καταρχάς αν θα λειτουργήσει φέτος. Το Φαλακρό πάντως παρουσιάζει ένα γενικότερο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες όχι μόνο για το χιονοδρομικό κέντρο αλλά και για τις μοναδικές ομορφιές και ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει. Έχουν έρθει επισκέπτες με γκρουπ που επισκέφθηκαν το Φαλακρό για την δυνατότητα που προσφέρει στους λάτρεις του βουνού και όχι για το χιονοδρομικό κέντρο. Ελπίζουμε ότι η κίνηση τις επόμενες ημέρες να αυξηθεί περισσότερο και να φθάσουμε στα επίπεδα που θα θέλαμε γιατί μέχρι τώρα ο καιρός δεν βοήθησε καθόλου» σημείωσε η κα Μιχαηλίδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκτίμηση της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας σχετικά με τις πληρότητες των ξενοδοχείων της Δράμας τον Δεκέμβριο συνολικά, είναι ότι αυτές θα κινηθούν γύρω στις 50%. Για το εορταστικό Δεκαήμερο οι ξενοδόχοι βλέπουν πληρότητες περίπου 85 με 90%.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ