Με «μπάτζετ» περίπου 50.000 € ξεδιπλώνεται η Δραμοινογνωσία 2019

Στόχος η προβολή της Δράμας σε όλη την Ελλάδα και διεθνώς

0
878

Να οδηγήσει τους επισκέπτες σε ένα μαγευτικό ταξίδι υπόσχεται η φετινή Δραμοινογνωσία που ξεδιπλώνεται από τις οινοποιητικές επιχειρήσεις και τους αμπελώνες της Δράμας μέχρι τα στέκια της πόλης και αποκαλύπτει μέσα από ελκυστικές διαδρομές ένα ανεξερεύνητο για πολλούς αλλά πανέμορφο πρόσωπο της Δράμας.

Η «ΔΡΑΜΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ 2019» θα διεξαχθεί από 12 έως 19 Μαΐου και καλεί τον επισκέτη να γνωρίσει τους δρόμους και τις γειτονιές του Διονύσου διαπιστώνοντας την μοναδικότητά του τοπίου και γνωρίζοντας τον πολιτισμό, τις γεύσεις και τις μοναδικές εικόνες της Δράμας μέσα από τους δρόμους του κρασιού.
Για την φετινή διοργάνωση που θα ξεκινήσει με καλύτερες προϋποθέσεις, όπως προβλέπει σχετική προγραμματική σύμβαση που καταρτίσθηκε, θα διατεθεί ποσό 50.500 ευρώ. Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα διαθέσει 35.000 ευρώ, ο Δήμος της Δράμας 12500 ευρώ και ο Δήμος Παρανεστίου 3.000 ευρώ.
Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, οι εκδηλώσεις της «ΔΡΑΜΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ 2019» που διαρκούν από 12-19 Μαΐου 2019 αποτελούν ένα φιλόδοξο θεσμό με σημαντική επικοινωνιακή εμβέλεια και ανταπόκριση. Στον θεσμό αυτό συμμετέχουν: – Επιμελητήριο Δράμας – Επιχειρήσεις παραγωγής κρασιού – Επιχειρήσεις παραγωγής τροφίμων κάθε τομέα και βαθμίδας – Επιχειρήσεις εστίασης κάθε είδους – Επιχειρήσεις διασκέδασης – Τουριστικές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και αντικειμένου – Εμπορικές επιχειρήσεις κάθε είδους – Εξαγωγικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών – Επαγγελματίες άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενοι με τον τουρισμό – Επαγγελματικοί Φορείς και Πολιτιστικοί Φορείς.
Στόχος της θεσμοθετημένης εκδήλωσης είναι η προβολή της περιοχής της Δράμας σε όλη την Ελλάδα και διεθνώς, ως ιδιαίτερο οινικό-τουριστικό προορισμό. Οι δράσεις και οι εκδηλώσεις που όπως προαναφέρθηκε θα πραγματοποιηθούν από τις 12-19 Μαΐου 2019 περιλαμβάνουν: Α) Δράσεις αναγνωρισιμότητας-ταυτότητας και προβολής-δημοσιότητας του οινικού-γαστρονομικού τουριστικού προϊόντος (με δημοσιογραφική κάλυψη, στοχευμένες ξεναγήσεις και παρουσιάσεις – παραγωγή και προώθηση διαφημιστικού υλικού). Β) Εμπειρικές δράσεις του οινοτουριστικού-γαστρονομικού προϊόντος (γευσιγνωσία στα οινοποιεία της περιοχής και παρουσίαση τοπικών προϊόντων). Γ) Δράσεις της διαχρονικής πολιτιστικής αξίας της αμπέλου και του οίνου καθώς και δράσεις ανάδειξης του πολιτισμού των γεύσεων. Δ) Δράσεις σύνδεσης των τουριστικών θέλγητρων (πόροι του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων της περιοχής με οδηγό τις οινικές διαδρομές).
Επίσης για την άρτια διεξαγωγή της Δραμοινογνωσίας, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα συνεργαστεί με όλους τους Δήμους της Π.Ε., με τους οινοπαραγωγούς της περιοχής, τους λοιπούς φορείς που συμμετέχουν στην διοργάνωση (Εστιατόρια, Καφέ-μπαρ, Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, ΤΕΙ Οινολογίας, Μουσικό Σχολείο, πολιτιστικούς συλλόγους κ.λ.π) και τους σχετικούς με τον τουρισμό κλάδους (διαμονή, εστίαση-διασκέδαση, μέσα μαζικής μεταφοράς) προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα και ο συντονισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών και εκδηλώσεων. Επίσης θα διαθέσει το υπαλληλικό προσωπικό της (Διεύθυνσης Ανάπτυξης – Γραφείο Κίνησης – Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών – Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών) καθώς και τους απαραίτητους χώρους, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της διοργάνωσης…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here