«Μετακομίζει» προσωρινά η αφετηρία του αστικού ΚΤΕΛ

0
1193

Μεταφέρεται στον περιφραγμένο χώρο της οδού Βάρναλη, πίσω από το Αρχαιολογικό Μουσείο


 

Εγκρίθηκε και από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Δράμας, την προηγούμενη εβδομάδα, η χρήση του ήδη παραχωρηθέντος κλειστού χώρου της οδού Βάρναλη 4, ως αφετηρίας των γραμμών του Αστικού ΚΤΕΛ Δράμας, λόγω της εκτέλεσης του έργου «Βιοκλιματική αναβάθμιση δημοσίων χώρων περιοχής ανάμεσα στις πηγές Αγ. Βαρβάρας και του δημοτικού κήπου Δράμας», με το σκεπτικό ότι η χρήση του χώρου θα είναι προσωρινή (μέχρι την περαίωση του έργου).
Ο χώρος είναι περιφραγμένος και ασφαλής για την αιτούμενη χρήση, ενώ δεν απαιτείται ιδιαίτερη τεχνική μελέτη καθώς δεν θα υπάρχει χρήση του χώρου από άλλα οχήματα.
Σχετικά με το πρόβλημα συμφόρησης που υπάρχει στην αφετηρία των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ στην 19ης Μαΐου, κατατέθηκαν μέχρι σήμερα 3 ή 4 προτάσεις προκειμένου να υπάρξει κάποια λύση αφού όπως είναι γνωστό, λόγω των έργων δημιουργείται πρόβλημα συμφόρησης ακόμη και κατά τη διάρκεια δεκάλεπτης στάσης των λεωφορείων στην περιοχή. Τελικώς αποφασίστηκε η μεταφορά της αφετηρίας στον κλειστό χώρο της οδού Βάρναλη.

Πρόκειται για προσωρινή λύση που λήφθηκε από τον Δήμο Δράμας, προκειμένου να αμβλυνθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην περιοχή των έργων της 19ης Μαΐου
Την πρόταση να παραχωρηθεί στο Αστικό ΚΤΕΛ το δημοτικό οικόπεδο που βρίσκεται απέναντι από τον ελεγχόμενο χώρο στάθμευσης στο αρχαιολογικό μουσείο της Δράμας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία και τερματισμός των αστικών συγκοινωνιών μέχρι τη λήξη των εργασιών ανάπλασης στην 19ης Μαΐου, κατέθεσε τον Ιούνιο του 2021 ως έκτακτο θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο ο τότε Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Δράμας κ. Γιάννης Εφραιμίδης. Η πρόταση υπερψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο με κάποιες επιφυλάξεις επί της απόφασης από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, ως προς τη νομιμότητα.
Ο κ. Εφραιμίδης είχε αναφέρει μάλιστα ότι με αυτή την κίνηση ο Δήμος Δράμας θα διευκολύνει το επιβατικό κοινό και τους επαγγελματίες και θα αποφορτίσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην οδό 19ης Μαΐου. Πρόκειται για μία πρόταση η οποία προέκυψε ως λύση μετά από συζήτηση τόσο με τους επαγγελματίες του κλάδου όσο και με τη Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία, προκειμένου να υπάρξει καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας.
Επιπλέον είχε εξηγήσει ότι έτσι θα δοθεί η δυνατότητα στο Αστικό ΚΤΕΛ να κάνει χρήση του χώρου τουλάχιστον μέχρι τη λήξη των εργασιών της ανάπλασης και ότι πρόκειται για μία πολιτική απόφαση που στόχο έχει να διευκολύνει την κυκλοφορία στην οδό 19ης Μαΐου, με την προϋπόθεση ότι το καθεστώς στάθμευσης των αστικών λεωφορείων θα επανέλθει στην προηγούμενη κατάσταση μετά τη λήξη των έργων.

Σε εκείνη τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχάλης Μλεκάνης είχε παρατηρήσει ότι για τη λήψη της σχετικής απόφασης, ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν σχετικές γνωμοδοτήσεις από τις υπηρεσίες του Δήμου Δράμας. Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών απάντησε ότι υπάρχει αναγκαιότητα να ληφθεί απόφαση άμεσα, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει επιδίωξη να δημοπρατηθεί ο χώρος στάθμευσης και να καθυστερήσει η διαδικασία. Πρόκειται, όπως είπε, για μία πρόχειρη λύση που έχει ορίζοντα εφαρμογής μέχρι τη λήξη των έργων στη 19ης Μαΐου.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της παράταξης «Project» κ. Αλέξανδρος Τσιαμπούσης είπε ότι, εφόσον τηρείται η νομιμότητα της απόφασης, η παράταξή του υπερψηφίζει την πρόταση.

Ενώ ο επικεφαλής της παράταξης «Λαϊκή συσπείρωση» κ. Γιώργος Μήτρου, που τελικά υπερψήφισε την προσωρινή παραχώρηση χρήσης του δημοτικού οικοπέδου στο Αστικό ΚΤΕΛ, είπε ότι έχει πληροφόρηση πως το Αστικό ΚΤΕΛ ζήτησε ανάλογο χώρο στο ύψος της Λέσχης Αξιωματικών και αναρωτήθηκε αν εξετάστηκε το αίτημα αυτό, κάτι για το οποίο ο κ. Εφραιμίδης είπε ότι ζητήθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο τέσσερις θέσεις στάθμευσης λεωφορείων, από κάθε πλευρά της οδού. Πρόσθεσε, επίσης, ότι μετά από συζήτηση και με την Τροχαία της Δράμας, κρίθηκε ότι κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης. Επίσης, ο κ. Εφραιμίδης είπε ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα έπρεπε να ακυρωθούν θέσεις στάθμευσης των ΙΧ, κάτι που θα απαιτούσε χρόνο και άλλη διαδικασία. Διευκρίνισε επίσης, ότι ο χώρος του δημοτικού οικοπέδου πίσω από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ επιλέχθηκε με τη λογική ότι ο χώρος είναι κενός και σήμερα χρησιμοποιείται από τον καθένα.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Προοπτική για τη Δράμα» κ. Κοσμάς Καλαϊδόπουλος είχε δηλώσει ότι δεν έχει κάποια αντίρρηση να δοθεί ο χώρος και να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, καθώς τα έργα που γίνονται αυτή τη στιγμή στην οδό 19ης Μαΐου δημιούργησαν αρκετά προβλήματα.

Μια ακόμα παράμετρος που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι ο κλειστός χώρος στάθμευσης της οδού Βάρναλη είχε χρησιμοποιηθεί και ως χώρος στάθμευσης του υπεραστικού ΚΤΕΛ κατά τη διάρκεια των έργων διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων που εκτελούνταν στην περιοχή, με αποτέλεσμα να υπάρχουν παράπονα από τους περιοίκους για τη ρύπανση και τον θόρυβο που προκαλούνταν από τα ογκώδη οχήματα, όπως είχε εξηγήσει στα «Χ» ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Αυτοδιοίκηση Πολιτών» κ. Στέργιος Ηλιόπουλος, που είχε αναδείξει το θέμα. Κατά συνέπεια δεν αποκλείεται οι οχλήσεις αυτές να συνεχιστούν με την επικείμενη χρήση του ίδιου χώρου, αυτή τη φορά από το Αστικό ΚΤΕΛ, με βάση τις πρόσφατες αποφάσεις του Δήμου Δράμας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ