Δημήτρης Καραμπακάλης στα «Χ»: «Στόχος είναι ο δημότης να εξυπηρετείται πιο γρήγορα και να μην απαιτείται η προσέλευσή του στο δήμο»
Μια νέα υπηρεσία που στόχο έχει τη γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω της ικανοποίησης απλών καθημερινών αιτημάτων και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, έχει τεθεί σε λειτουργία στον Δήμο Δοξάτου. Η νέα αυτή υπηρεσία λειτουργεί μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 15245. Μέσα από την τηλεφωνική επικοινωνία, θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση των αιτημάτων με απλό και γρήγορο τρόπο.
Μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Δοξάτου κ. Δημήτρης Καραμπακάλης, είπε ότι φιλοσοφία της συγκεκριμένης υπηρεσίας, είναι ο δημότης να εξυπηρετείται πιο γρήγορα για συγκεκριμένα θέματα που τον απασχολούν και να μην χρειάζεται η προσέλευσή του στο δήμο.
Επεσήμανε ότι: «Ο δημότης δεν έχει παρά να καλέσει τον τηλεφωνικό αριθμό και στη συνέχεια να αναφέρει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Στην συνέχεια καταγράφονται τα στοιχεία του δημότη και το αίτημά του και αφού πάρει αριθμό πρωτοκόλλου το αίτημα μεταφέρεται στο αρμόδιο τμήμα του δήμου, το οποίο σε σύντομο χρόνο επικοινωνεί με τον δημότη και του δίνει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ή πότε ο δημότης θα εξυπηρετηθεί».
Η προστασία του περιβάλλοντος στον Δήμο Δοξάτου αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής. Το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου, αλλά και ο καθένας μας ξεχωριστά οφείλουμε να στηρίξουμε την προσπάθεια για να διατηρηθεί ο Δήμος μας καθαρός και περιποιημένος, ώστε να εκπληρώνει τις προϋποθέσεις για υγιεινή και ευχάριστη διαμονή. Για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα πρέπει όλοι μας να συνεργαστούμε και οι δημότες-κάτοικοι να συμμετέχουν στην προσπάθεια, τηρώντας τους κανόνες όπως αυτοί αναγράφονται στους κανονισμούς Καθαριότητας, Ύδρευσης/Άρδευσης/Αποχέτευσης, Ηλεκτροφωτισμού, κ.α. Ο Δήμος Δοξάτου ξεκινάει μια νέα υπηρεσία, τη Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη.
Η Γραμμή του Πολίτη θα δέχεται αιτήματα για θέματα:
-Καθαριότητας (συλλογή απορριμμάτων, αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων)
-Ηλεκτροφωτισμού (αποκατάσταση βλαβών, αντικατάσταση λαμπτήρων)
-Ύδρευσης/Άρδευσης/Αποχέτευσης (αποκατάσταση βλαβών δικτύου και σύνδεσης)
-Εσωτερικής οδοποιϊας (αποκατάσταση βλαβών)
-Εγκαταλελειμμένων οχημάτων (άρση και μεταφορά)
-Νεκρών ζώων (περισυλλογή)
-Ανακύκλωσης (ενημέρωση για τρόπους/συστήματα και προγράμματα ανακύκλωσης)
-Υπηρεσιών του Δήμου (παροχή πληροφοριών)
Οι δημότες – κάτοικοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους είτε καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15245 από Δευτέρα έως Παρασκευή (8 π.μ.-2 μ.μ.) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση 15245@doxato.gr
Ο δημότης – κάτοικος επιλέγει τον τρόπο που επιθυμεί να λάβει απάντηση στο αίτημά του.
Εντωμεταξύ ο Δήμος Δοξάτου κάνει έκκληση στους δημότες- κάτοικους του δήμου και επισημαίνει ότι θα πρέπει: να τηρούν τον κανονισμό καθαριότητας ο οποίος είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Δήμου Δοξάτου.
Σε ό,τι αφορά τα ογκώδη αντικείμενα (έπιπλα, οικοσκευές κ.ά.): Να μη τα εναποθέτουν σε πεζοδρόμια ή δημόσιους χώρους. Είναι υποχρεωμένοι να καλούν τον πενταψήφιο 15245 για συνεννόηση, ώστε να τα παραλαμβάνει ο Δήμος στην συμφωνηθείσα ημερομηνία. Παράλληλα επισημαίνει ότι αν δεν τηρείται η συγκεκριμένη διαδικασία, θα επιβάλλονται τα προβλεπόμενα πρόστιμα.
Σε ό,τι αφορά τα απόβλητα εκσκαφών, κατασκευών, κατεδαφίσεων (μπάζων), κλαδιών (κήπων/κτημάτων) οι δημότες θα πρέπει: Να απευθύνονται σε ιδιωτικές εταιρίες διαχείρισης των εν λόγω αποβλήτων, ώστε να παραλαμβάνονται από αυτές ή να μεταφέρονται από τους δημότες – κατοίκους σε αυτές. Ο Δήμος διευκρινίζει ότι δεν παραλαμβάνει αυτού του είδους τα απόβλητα και ότι η ρίψη τους σε κοινόχρηστους χώρους, τιμωρείται με πρόστιμο. Τέλος εκφράζει την βεβαιότητα, ότι θα υπάρξει αρμονική συνεργασία, δήμου και δημοτών, ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.