Νέοι τρόποι εξυπηρέτησης από τον Δήμο Δράμας

0
2055

Εφικτή πλέον η απομακρυσμένη λήψη πιστοποιητικών χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία.
Μιλά στα ΧΡΟΝΙΚΑ ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Προγραμματισμού, κ. Μιχάλης Τάσσου.

Ο Δήμος Δράμας δίνει πλέον τη δυνατότητα στους δημότες να λάβουν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτούν τον Δήμο. Μέσω ειδικής εφαρμογής αλλά και συγκεκριμένου συνδέσμου στην ιστοσελίδα του, δίνει τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να αιτηθούν και να παραλάβουν τα πιστοποιητικά που χρειάζονται γλυτώνοντας ταλαιπωρία και χρόνο, ειδικά την κρίσιμη αυτή περίοδο.
Πρόκειται για διαδικασία που είχε ήδη δρομολογηθεί με την ένταξη σχετικού κονδυλίου στον προϋπολογισμό, ωστόσο, όπως επεσήμανε στα ΧΡΟΝΙΚΑ ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Προγραμματισμού κ. Μιχάλης Τάσσου, με δεδομένη την εμφάνιση της πανδημίας και τα μέτρα πρόληψης για τη διακοπή της εξάπλωσης του κορωνοϊού, στοχεύσαμε σε συγκεκριμένες υπηρεσίες για να απλουστεύσουμε και να προστατεύσουμε τη ζωή των δημοτών μας. Οι υπηρεσίες του δήμου κατέγραψαν τους λόγους για τους οποίους οι δημότες επισκέπτονταν περισσότερο τον δήμο και το ΚΕΠ και διαπίστωσαν ότι ο κύριος λόγος των επισκέψεων ήταν η έκδοση πιστοποιητικών οικογενειακής κατάστασης. Για τον λόγο αυτό σε συνεργασία με ιδιωτική εταιρεία, τη Novoville, άνοιξε μια πλατφόρμα για τους δημότες του Δήμου Δράμας, προκειμένου να προμηθεύονται από εκεί πέντε είδη πιστοποιητικών που αφορούν την οικογενειακή κατάσταση.
«Μπορεί ο κόσμος να εξασφαλίσει αυτά τα πιστοποιητικά είτε τηλεφωνώντας στο 15180 ή χρησιμοποιώντας την ειδική εφαρμογή (App) της Novoville για πρόσβαση από το κινητό ή μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Δράμας (www.dimos-dramas.gr)».
Όταν ένας δημότης χρησιμοποιεί την νέα αυτή υπηρεσία στην ουσία είτε γίνεται ένας συνδυασμός απομακρυσμένης επικοινωνίας του δημότη με την υπηρεσία και χρήσης της ηλεκτρονικής υπογραφής από τον πίνακα του Δήμου της Δράμας, ή το πιστοποιητικό εκδίδεται απευθείας από το τμήμα δημοτικής κατάστασης του δήμου και αποστέλλεται στον δημότη, εξήγησε ο κ. Μιχάλης Τάσσου.
Όπως εξήγησε ο Αντιδήμαρχος, η πλατφόρμα που λειτουργεί ο δήμος σε συνεργασία με την εταιρεία novoville άνοιξε για τους υπαλλήλους του δήμου εδώ και δύο εβδομάδες. Έχει ήδη γίνει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση του προσωπικού για τον τρόπο χρήσης της υπηρεσίας. Η πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε για μια εβδομάδα δοκιμαστικά εντός του δήμου, ως back office εφαρμογή, και μετά η υπηρεσία άνοιξε προς τους δημότες.
«Σε πρώτη φάση, η υπηρεσία αυτή θα αφορά μόνο την έκδοση πιστοποιητικών, αλλά ευελπιστούμε, όταν η υγειονομική κρίση τελειώσει και οι υπηρεσίες του δήμου επανέλθουν σε πλήρεις ρυθμούς, ότι η εφαρμογή αυτή ή κάποια παρόμοια θα χρησιμοποιηθεί και για την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση του δήμου με τους δημότες σε όλο το φάσμα της λειτουργίας των διοικητικών του λειτουργιών. Από την καταγραφή των αιτημάτων των δημοτών μέχρι και βεβαιωμένες πληρωμές κτλ.», εξήγησε ο κ.Μιχάλης Τάσσου.
Σχετικά με την εξυπηρέτηση των πολιτών για αντίστοιχες υπηρεσίες μέσω του ermis.gov.gr, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Προγραμματισμού του Δήμου Δράμας είπε ότι δεν πρόκειται για την ίδια διαδικασία, καθώς στην περίπτωση του ermis.gov.gr, εάν κάποιος δεν είναι ταυτοποιημένος χρήστης, θα πρέπει να επισκεφτεί το ΚΕΠ του Δήμου Δράμας να δώσει την ταυτότητά του, να εγγραφεί ως χρήστης ώστε μετά να μπορεί να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here