Νέος άξονας Δράμα – Καβάλα: Μέχρι το τέλος καλοκαιριού η πρώτη δημοπράτηση

0
2893

Χρ. Μέτιος: «Το μεγάλο πρόβλημα της εξόδου της Δράμας από την απομόνωση και της σύνδεσής της με την Εγνατία Οδό αντιμετωπίζεται»

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα δημοπρατηθεί, όπως εκτίμησε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χρήστος Μέτιος κατά την τελευταία επίσκεψή του στη Δράμα, το πρώτο από τα τρία τμήματα του νέου οδικού άξονα Δράμα-Καβάλα, που αποτελεί τμήμα του διευρωπαϊκού άξονα Ε61, ενώ θύμισε ότι σε σχέση με το τμήμα του δρόμου Δράμα – Αμφίπολη αυτό θα προχωρήσει μέσω ΣΔΙΤ, όπως ανακοινώθηκε στη Θεσσαλονίκη από τον πρωθυπουργό. Συμπερασματικά, τόνισε ότι το μεγάλο πρόβλημα της εξόδου της Δράμας από την απομόνωση και της σύνδεσής της με την Εγνατία Οδό αντιμετωπίζεται.
Εδώ και 15 περίπου μήνες, έχει ξεκινήσει η διαδικασία των απαλλοτριώσεων για την κατασκευή του νέου άξονα Δράμα – Καβάλα, που θα είναι μήκους 28,7 χιλιομέτρων. Η διαδικασία ξεκίνησε με πράξη του υπουργικού συμβουλίου με την οποία έγινε η υπαγωγή στο άρθρο περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων των εκτάσεων που αφορούν τον Κάθετο Άξονα Ε61 και συγκεκριμένα το τμήμα «Δράμα-Καβάλα». Ο νέος άξονας θα έχει πλάτος 17 μέτρα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και, στο πλαίσιο της κατασκευής του, προβλέπονται τρεις ανισόπεδοι κόμβοι, στη Χωριστή, το Δοξάτο και τις Κρηνίδες, όπως και ο ημικόμβος του Σταυρού. Την έναρξη της κατασκευής του έργου ανακοίνωσε τον Μάρτιο του 2019 από τη Δράμα ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κ. Χρήστος Μέτιος γνωστοποιώντας την απόφαση της Περιφέρειας για τη χρηματοδότηση και άρα την έναρξη κατασκευής των έργων που αφορούν τη διαδρομή του νέου άξονα Δράμα – Καβάλα.
Ο νέος άξονας που θα βελτιώσει το δίκτυο συγκοινωνιών μεταξύ Δράμας και Καβάλας έχει σχέση και με τα έργα της νέας ανατολικής εισόδου της Δράμας (από την Καβάλα) ύψους 19 εκατ. € σε μήκος διαδρομής 1.260 μ. Θυμίζουμε ότι οι παρεμβάσεις της νέας ανατολικής εισόδου θα πραγματοποιηθούν από το ύψος του «Αίμου» μέχρι τον κόμβο του ξενοδοχείου «Κούρος». Όπως είναι ήδη γνωστό από δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου και από προηγούμενα ρεπορτάζ των «Χ», στο πλαίσιο των έργων της ανατολικής εισόδου της Δράμας, θα καταργηθούν πλήρως τα φανάρια και ταυτόχρονα έχει προβλεφθεί από τις δύο πλευρές του έργου να υπάρχουν παράλληλοι δρόμοι εξυπηρέτησης όλων των επιχειρήσεων και των κατοικιών.

Τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Περιφερειάρχης ΠΑΜΘ κ. Χρήστος Μετιος, κατά την τελευταία επίσκεψή του στη Δράμα, μιλώντας και για τη σημερινή κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, είπε ότι από το 2010 και έπειτα παρουσιάστηκαν προβλήματα με τον ΟΣΕ εξαιτίας του γεγονότος ότι ήταν μία έντονα ελλειμματική επιχείρηση. Με τη λύση που είχε δοθεί από την τότε κυβέρνηση, πολλοί από τους εργαζόμενους του οργανισμού μετακινήθηκαν σε άλλες υπηρεσίες. Το διάστημα που ακολούθησε δεν ήταν εφικτό να λειτουργήσει όπως θα έπρεπε, γιατί απαιτούνται πόροι για τις κατασκευές αλλά και για τις πολλές συντηρήσεις που χρειάζεται να γίνονται στο δίκτυο, ενώ παράλληλα πρέπει να γίνουν αρκετές προσλήψεις. «Εμείς το έχουμε θέσει προς την κυβέρνηση. Δεν μπορώ να πω αυτή τη στιγμή ποια μπορεί να είναι η εξέλιξη» δηλώνει ο κ. Μέτιος, ενώ ανέφερε ότι η Περιφέρεια ΑΜΘ προσπαθεί αλλά υπάρχουν αμφιβολίες για το κατά πόσο μπορεί ένα τέτοιο έργο να προχωρήσει τώρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!