Ο βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος στο Κόκκινο Καβάλας: Αναπτυξιακές προτεραιότητες για τη Δράμα

0
839

Στο ραδιόφωνο Κόκκινο της Καβάλας, μίλησε ο βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος, όπου αναφέρθηκε σε τρεις από τις αναπτυξιακές προτεραιότητες για το νόμο Δράμας, όπως τις έθεσε στον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κουμουνδούρου, ενόψει της παρουσίας του στη ΔΕΘ.
Ο κ. Ξανθόπουλος σημείωσε πως στη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τους βουλευτές που εκλέγονται στη Βόρεια Ελλάδα, τέθηκαν τα ζητήματα τα οποία ιεραρχούνται ως σημαντικότερα για κάθε περιοχή.
Έτσι, για την περίπτωση της Δράμας, ο κ. Ξανθόπουλος αναφέρθηκε στο δρόμο Δράμας-Αμφίπολης, στη (μη) σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και στη δημιουργία σχολής κινηματογράφου στην πόλη.
Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «για τη Δράμα, το μεγάλο έργο είναι η εκ νέου ανακοίνωση του δρόμου Δράμα-Αμφίπολη και η εντός 18 μηνών εκκίνηση της κατασκευής του. Εδώ είναι ένα κλασικό παράδειγμα λαθροχειρίας της ΝΔ διότι για να προκηρύξει το έργο σε 18 μήνες σημαίνει ότι υπάρχει μία διεργασία και μία διαδρομή η οποία έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και από την οργάνωση της Δράμας, με επικεφαλής τον Χρήστο Καραγιαννίδη. Το κομμάτι Μαυρολεύκη-Παλαιοκώμη έχει 99,9% μελετητική ωριμότητα και μπορεί να προκηρυχθεί και αύριο, είναι ένα έργο της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το οποίο ο κ. Μητσοτάκης αποφεύγει να αναφερθεί. Σε ό,τι έχουμε δημιουργήσει και δρομολογήσει πατάει και όταν δεν κάνει ανακυβιστήστεις τύπου μετρό Θεσσαλονίκης, παραγράφει και δεν λέει κουβέντα για το πώς έχει προχωρήσει το κάθε κεφάλαιο».
Σε ό,τι αφορά τη Σχολή Κινηματογράφου, η προμελέτη της οποίας έχει ολοκληρωθεί και με τη χορηγία από τη Raycap, σημείωσε ότι απαιτείται ένα ποσό της τάξης των 500.000 ευρώ -καθόλου απαγορευτικό για το Υπουργείο Ανάπτυξης- ώστε να εγκριθεί η μελέτη και να προχωρήσει στην επόμενη φάση της υλοποίησης της δημιουργίας σχόλης κινηματογράφου.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τη Σιδηροδρομική Εγνατία «που ναι μεν είναι ένα αναπτυξιακό έργο που ενώνει τρία λιμάνια αλλά αφήνει έξω και τις Σέρρες και τη Δράμα» σημείωσε ότι «πρέπει να υπάρξουν πρόνοιες, καθώς δεν μπορεί μία περιοχή που για έναν αιώνα συνδέεται σιδηροδρομικά να αρχίσει να έχει πρόβλημα σύνδεσης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here