Στον ορισμό τών αντιδημάρχων της νέας Δημοτικής Αρχής στον Δήμο Κάτω Νευροκοπίου προχώρησε ο Δήμαρχος κ. Ελευθέριος Ταμπουρίδης, αποφασίζοντας την κατανομή τών αρμοδιοτήτων τους. Η θητεία των νέων αντιδημάρχων είναι από 01/01/2024 μέχρι 31/12/2024, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
Ο ίδιος μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας, δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιήσαμε την εμπειρία που έχει ο κάθε ένας δημοτικός σύμβουλος, στους τομείς που μπορεί να προσφέρει καλύτερα. Στόχος είναι να αποδώσουν όσο το δυνατόν καλύτερα στα αντικείμενα των αρμοδιοτήτων τους». Ο κ. Ταμπουρίδης απαντώντας σε ερώτηση για τις πρώτες προτεραιότητές του, ως νέου δημάρχου, είπε ότι πέρα από τα προβλήματα της καθημερινότητας, έχει σημασία να λυθούν τα ζητήματα με την έλλειψη προσωπικού στα ασθενοφόρα του Κέντρου Υγείας του Νευροκοπίου και με την ανάγκη διεύρυνσης των δικαιούχων χορήγησης καυσόξυλων για τους κατοίκους της περιοχής. Ειδικότερα για το πρόβλημα με την έλλειψη πληρωμάτων ασθενοφόρων, είπε ότι θα πρέπει να περιμένουμε θετικές εξελίξεις ίσως και μέσα στον Ιανουάριο, με την αξιοποίηση δυνατοτήτων που δίνει ο νόμος στον δήμο, σε συνεργασία με την 4η ΥΠΕ και το ΓΝ Δράμας. Στόχος είναι να μετατεθούν δυο οδηγοί από το Νοσοκομείο Δράμας, για να εξυπηρετηθούν οι διακομιδές των ασθενών και τα επείγοντα περιστατικά, όπως εξήγησε ο κ. Ταμπουρίδης.
Οι αντιδήμαρχοι που όρισε ο νέος Δήμαρχος Νευροκοπίου είναι οι εξής:
Οι έμμισθοι αντιδήμαρχοι:
Μίρκου Γεώργιος με αρμοδιότητες: α. Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών: την εποπτεία και ευθύνη των Οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του δήμου β. Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών γ. Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής Τοπικής-Οικονομικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης.
Αμβροσιάδου Ελένη με αρμοδιότητες: Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής Τοπικής – Oικονομικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης και ιδίως στην Απασχόληση και τον Τουρισμό, την Κοινωνική Προστασία και την Δημόσια Υγεία, την Παιδική Αγωγή και Φροντίδα, την Παιδεία και τον Πολιτισμό.
Κάσσος Κωνσταντίνος με αρμοδιότητες Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής Τοπικής-Oικονομικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης και ιδίως: α. Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ιδίως την εποπτεία και τον έλεγχο ζωϊκής παραγωγής και τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, τη δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κ.λ.π.) και τις αρμοδιότητες Αλιείας.
Τσεπνίδης Ανδρέας, Αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας και με αρμοδιότητες: Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Δόμησης και ιδίως: την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης – Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Υδραυλικών και Εγγειοβελτιωτικών έργων, Ύδρευσης–Αποχέτευσης, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού και Ηλεκτρομηχανολογικών Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης, Μελετών-Επίβλεψης έργων, Συγκοινωνιών και κυκλοφορίας, τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας κλπ
Στεφανίδης Γεώργιος του Ευσταθίου, Αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας με αρμοδιότητες: α. Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Δόμησης και ιδίως: Περιβάλλοντος Καθαριότητας και Πρασίνου, Συγκοινωνιών και κυκλοφορίας και συγκριμένα: Την εποπτεία και ευθύνη της συντήρησης και επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού. Την εποπτεία και ευθύνη της συντήρησης των οχημάτων του δήμου. Την εποπτεία και ευθύνη των τμημάτων της Καθαριότητας και του Περιβάλλοντος. Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο. Την ευθύνη των κοιμητηρίων. Την εποπτεία και το συντονισμό του έργου του Τεχνικού Ασφαλείας του Δήμου σε συνεργασία με την Διεύθυνση της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου. β. Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής Τοπικής-Oικονομικής και Κοινωνικής Ανάπτυξης και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη του γραφείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων που αφορούν τα θέματα Αθλητισμού.
Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι:
Συμεωνίδης Σάββας με αρμοδιότητες στα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Παραγωγής).
Σαββίδης Γεώργιος με αρμοδιότητες το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου του γραφείου της Πολιτικής Άμυνας και ΠΣΕΑ.