Διαγωνίστηκαν με δύο βιντεάκια στην καμπάνια του προγράμματος Εrasmus+ “Let it grow”
Με δυο συμμετοχές και θέμα “Life in plastic is not fantastic” το 17ο Νηπιαγωγείο Δράμας διαγωνίζεται στην καμπάνια του Προγράμματος Εrasmus+ “Let it grow”. Μέσω του προγράμματος τα παιδιά περνούν τα δικά τους μηνύματα μέσα από τις ιδέες τους που αφορούν λύσεις σε περιβαλλοντικά προβλήματα. Τα αποτελέσματα τής ψηφοφορίας πιθανόν να γίνουν γνωστά σήμερα.
Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας για την προσπάθεια των παιδιών, η διευθύντρια του 17ου Νηπιαγωγείου Δράμας κα Σωτηρία Κυδά, είπε ότι το “Let it grow” είναι ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και αειφορίας και στο πλαίσιο του προγράμματος γίνεται μία καμπάνια με την ονομασία “Act now Campaign”. Στην καμπάνια αυτή τα παιδιά διδάσκονται κάθε μήνα ένα θέμα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος. Για τον μήνα Μάρτιο το θέμα έχει τίτλο: “Life in plastic is not fantastic”. Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει αυτό που έχουν μάθει στο σχολείο να το μεταφέρουν στο σπίτι τους και να υλοποιήσουν μια ιδέα που θα δώσει λύση σε ένα περιβαλλοντικό ζήτημα.
«Παιδιά από 7 διαφορετικές χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα φτιάχνουν διάφορα βιντεάκια με τις ιδέες αυτές και αυτά αναρτώνται, δημοσιοποιούνται και ψηφίζεται το καλύτερο βιντεάκι το οποίο στη συνέχεια βραβεύεται. Το 17ο Νηπιαγωγείο Δράμας, έκανε δυο βιντεάκια, είχε δηλαδή δυο συμμετοχές. Στο ένα από αυτά, η ιδέα των παιδιών ήταν να φτιάξουν με τα τουβλάκια τους, ένα μεγάλο εργοστάσιο, το οποίο θα ανακυκλώνει πλαστικά. Στο δεύτερο βίντεο, ένα παιδάκι έχει να διαλέξει ανάμεσα σε μια οδοντόβουρτσα πλαστική και σε μια από «Μπαμπού. Οι ιδέες ήταν των παιδιών και οι γονείς τους τα βιντεοσκόπησαν». Το παιδάκι στο βίντεο επιλέγει τη δεύτερη επειδή είναι πιο φιλική για το περιβάλλον. Το σχολείο επιμελήθηκε τα βίντεο και τα μεταφόρτωσε στο youtube” εξηγεί η διευθύντρια του 17ου Νηπιαγωγείου Δράμας, εξηγώντας ότι τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν σήμερα (Παρασκευή) και σημειώνοντας ότι τον επόμενο μήνα θα υπάρχει άλλη θεματολογία και άλλα βιντεάκια. Το θέμα θα είναι «Η μαγεία της κηπουρικής» μέσα από αυτό γίνεται προσπάθεια τα παιδιά να έρθουν πιο κοντά στο περιβάλλον, στην αειφορία και σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
«Μέσα από αυτή τη διαδικασία και το παιχνίδι, γίνεται προσπάθεια τα παιδιά να μπορέσουν να αντιληφθούν τα περιβαλλοντικά μηνύματα αλλά και να τους γίνουν τρόπος ζωής και να γίνουν τα ίδια ενεργοί πολίτες. Αυτό δεν γίνεται με μια καμπάνια μόνο. Είναι κάτι που έχει διάρκεια. Έγινε τον Μάρτιο, τον Απρίλιο, θα γίνει το Μάιο και τον Ιούνιο. Θα φθάσει μέχρι και την επόμενη σχολική χρονιά. Αυτό είναι το δεύτερο μέρος του προγράμματος Εrasmus+. Το πρώτο μέρος, ήταν όλο μια καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ενώ έτρεξε και μια καμπάνια ανακύκλωσης και αναδάσωσης. Τώρα στο δεύτερο μέρος ακολουθεί το “Act now Campaign”…»