Προκαλούν αντιδράσεις οι αποφάσεις του ΟΣΕ

0
1718

– Σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι δείχνει να είναι η πρόσφατη ανακοίνωση για κατάργηση της διαδρομής Δράμα – Αλεξανδρούπολη
– Μιλούν στα «Χ» οι κ.κ. Μ. Μλεκάνης, Λ. Χρυσοχοΐδης και Στ. Ηλιόπουλος


 

Χωρίς τέλος φαίνεται ότι είναι οι αποφάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δείχνουν να οδηγούν σε μεγαλύτερο μαρασμό τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στην περιοχή μας, με πιο πρόσφατη την ανακοίνωσή της στις 15 Μαΐου, για την κατάργηση της διαδρομής Δράμας – Αλεξανδρούπολης, η οποία βέβαια ήταν έτσι κι αλλιώς ανενεργή εδώ και δύο χρόνια.
Δεν είναι λίγοι πλέον όσοι πίσω από αυτή την απόφαση βλέπουν διαθέσεις συνολικής υποβάθμισης του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας και περαιτέρω παραγκωνισμό του Νομού Δράμας.

Μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» για τις αποφάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και την διαχείριση των προβλημάτων που προέκυψαν στο σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια, ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Πόλη+Ζωή κ. Μιχάλης Μλεκάνης διευκρινίζει: “Η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου φαίνεται να γίνεται με σχέδιο, από ότι διαπιστώνουμε και για αυτό υπάρχουν ευθύνες και στον σχεδιασμό αλλά και στην εύκολη αποδοχή από τους τοπικούς παράγοντες που έχουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία. Δεν είναι δυνατόν, τόσο σημαντικά ζητήματα να ξεπερνιούνται σαν να μην συμβαίνει τίποτε. Δεν είναι δυνατόν να σφυρίζουν αδιάφορα στην κυριολεξία, οι άνθρωποι τους οποίους έχουμε εμπιστευτεί για να διοικήσουν αυτό τον τόπο. Η περιθωριοποίηση του νομού που συντελείται όλο και περισσότερο, είναι ότι χειρότερο. Το μέλλον της περιοχής δεν φαίνεται ότι θα γίνει καλύτερο, διότι χάνονται ένα-ένα διάφορα κεκτημένα τα οποία είχε η Δράμα. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Δράμας, ήταν ο δεύτερος μεγαλύτερος σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Τώρα φαίνεται ότι το τρένο χάνεται εντελώς από τη Δράμα. Θα έπρεπε να υπάρχει πολιτική βούληση για να αντισταθούμε απέναντι σε αυτές τις αποφάσεις που είναι εντελώς αρνητικές για τον τόπο. Δυστυχώς οι προσκείμενοι στην κυβέρνηση, διοικούντες τον τόπο, βάζουν πάνω από τα συμφέροντα της Δράμας, τις κομματικές του επιδιώξεις. Θα έπρεπε σε κάθε περίπτωση να υπάρξει ένα πανδραμινό συλλαλητήριο, πολύ πιο πριν. Αυτός ήταν και ο στόχος που διαμαρτυρηθήκαμε και φέραμε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο ως παράταξη. Υπήρξε ομόφωνη απόφαση, την οποία όμως η Δημοτική Αρχή δεν την στήριξε και την εγκατέλειψε. Η τακτική της Δημοτικής Αρχής είναι να αφήνει τα πράγματα να ευτελίζονται στο χρόνο, μέχρι να βαρεθούν και να αγανακτήσουν όσοι έχουν τη διάθεση να αγωνιστούν για τα συμφέροντα του τόπου”.

Από την πλευρά του, ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης “Project” κ. Λευτέρης Χρυσοχοΐδης, σχετικά με τις εξελίξεις στα σιδηροδρομικά δρομολόγια της περιοχής μας τονίζει στα “Χ”: “Η Δράμα χάνει υποδομές τις οποίες είχε εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η προχθεσινή ανακοίνωση για διακοπή της σιδηροδρομικής διαδρομής Δράμας- Αλεξανδρούπολης, είναι η σταγόνα που ξεχείλισε πια το ποτήρι. Πέντε δήμαρχοι του νομού μας πήγαν στην Αθήνα να συναντήσουν τον Υπουργό Υποδομών που προέρχεται από το γειτονικό Νομό Σερρών και αντί αυτού τους υποδέχτηκε ένας αναρμόδιος γραμματέας, που ουσιαστικά τους κορόιδεψε και δεν διεκδίκησαν τίποτε. Ουσιαστικά τους είπε ότι η Δράμα, δεν θα περιληφθεί στην Σιδηροδρομική Εγνατία. Δυστυχώς ο Νομός υποχωρεί και οι τοπικοί άρχοντες κοιτούν αποσβολωμένοι. Το μόνο που κάνουν είναι διαπιστώσεις, αλλά δεν λύνουν προβλήματα στον τόπο, γι’ αυτό και ο Νομός πάει από το κακό στο χειρότερο”.

Μιλώντας στα “Χ” για τις εξελίξεις στο σιδηρόδρομο και συνδέοντάς τες και με την Σιδηροδρομική Εγνατία, ο επικεφαλής της παράταξης “Αυτοδιοίκηση Πολιτών” κ. Στέργιος Ηλιόπουλος, υπενθύμισε ότι η παράταξή του ήταν η πρώτη που είχε βάλει το θέμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο, για να επισημάνει: “Πιστεύουμε ότι όλα αυτά είναι αποτελέσματα και της απραξίας, της δειλίας και της αβουλίας, των τοπικών παραγόντων και όλων όσων έχουν στα χέρια τους τις τύχες αυτού του τόπου. Με μία άλλη τοπική αρχή θα μπορούσε να υπάρξει σκληρή αντιπαράθεση με την κυβέρνηση, για να μπούνε μπροστά τα δίκαια αιτήματα αυτού του τόπου σε ότι αφορά το σιδηρόδρομο. Δεν μιλάμε στον αέρα, όταν λέμε να περάσει η Σιδηροδρομική Εγνατία από τη Δράμα. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή αντιπροτάσεις (σε σχέση με την πρόταση που επεξεργάζεται ο ΟΣΕ) που είναι πολύ πιο οικονομικές και δεν αφαιρούν το δικαίωμα από ένα ολόκληρο νομό, που ιστορικά είχε σιδηρόδρομο να αφεθεί εκτός πλάνων. Δυστυχώς αυτούς έχουμε ως εκπροσώπους μας αυτή τη στιγμή και δυστυχώς δεν θέλουν το παλέψουν λόγω κομματικής πειθαρχίας και δεν θέλουν να τα χαλάσουν με την κεντρική εξουσία…”.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του ρεπορτάζ τα “Χ” απευθύνθηκαν και στον Δήμαρχο Δράμας, ζητώντας την άποψή του για τις τελευταίες εξελίξεις που σχετίζονται με τον σιδηρόδρομο. Η απάντηση που δόθηκε από το ιδιαίτερο γραφείο του δημάρχου και πιο συγκεκριμένα τους ειδικούς συνεργάτες του είναι ότι θα τοποθετηθεί για όλα αυτά τα ζητήματα σε χρόνο που θα κρίνει ο ίδιος κατάλληλο.

Στο μεταξύ, μέσω του ΟΣΕ, πλέον οι μετακινήσεις από Δράμα προς την Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη, γίνονται μόνο με λεωφορεία του οργανισμού και ειδικότερα με ένα και μοναδικό δρομολόγιο που αναχωρεί από τη Δράμα, γύρω στις 6 το πρωί, σύμφωνα με πληροφορίες που αντλήθηκαν από τις υπηρεσίες του και η σιδηροδρομική σύνδεση με τη Θράκη δεν διαφαίνεται ότι θα επανέλθει, αν κρίνει κανείς από την πολύ πρόσφατη ανακοίνωση της ΤΡΕΝΟΣΕ για την κατάργηση της διαδρομής Δράμας-Αλεξανδρούπολης…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ