Σε αναμονή το έργο της ανατολικής εισόδου

0
4960

Αρχές του 2022 αναμένεται η ολοκλήρωση του έργου που θα αλλάξει την ανατολική πλευρά της Δράμας.
Εκκρεμεί η έγκριση των απαλλοτριώσεων.

Σε αναμονή για την έγκριση των απαλλοτριώσεων βρίσκεται το έργο της νέας ανατολικής εισόδου της πόλης της Δράμας. Η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι το έργο θα έχει τελειώσει μέχρι τις αρχές του 2022, σύμφωνα με όσα είπε στα «Χ» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της ΠΕ Δράμας κ. Θεόδωρος Σιδηρόπουλος.
Η νέα ανατολική είσοδος της Δράμας είναι έργο της τάξης των 19 εκ. ευρώ, και αφορά στην αναβάθμιση της εισόδου της Δράμας από την Καβάλα. Ο δρόμος που θα κατασκευαστεί θα ξεκινά από τα φανάρια του Αίμου στην οδό 1ης Ιουλίου. Τα φανάρια, σύμφωνα με το σχέδιο υλοποίησης του έργου, θα καταργηθούν και στο ίδιο σημείο θα γίνει κυκλικός κόμβος. Ακολούθως, από τη διασταύρωση της σιδηροδρομικής γραμμής στην 1ης Ιουλίου θα γίνει η κατασκευή μιας γέφυρας μήκους 250 μέτρων που θα φθάνει στη διασταύρωση του Σκλαβενίτη, όπου επίσης θα δημιουργηθεί κυκλικός κόμβος. Ένας ακόμη (τρίτος) κυκλικός κόμβος θα δημιουργηθεί νότια της ίδιας διαδρομής για να εξυπηρετηθούν οι επιχειρήσεις που υπάρχουν στην περιοχή.
Το έργο βελτίωσης της ανατολικής εισόδου της Δράμας θα φθάνει μέχρι τον ήδη υπάρχοντα κυκλικό κόμβο στο ξενοδοχείο Κούρος. Συνολικά πρόκειται για μια διαδρομή 1260 μέτρων. Με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν, όπως εξήγησε ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, θα καταργηθούν πλήρως τα φανάρια στη συγκεκριμένη διαδρομή και ταυτόχρονα έχει προβλεφθεί από τις δυο πλευρές του δρόμου να υπάρχουν παράλληλοι δρόμοι εξυπηρέτησης όλων των επιχειρήσεων και των κατοικιών.
Η μελέτη του έργου παρουσιάζει ωρίμανση εδώ και μια δεκαετία περίπου, είχε τονίσει χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος αναφερόμενος και στη σημασία που έχει για την πόλη: «Η Δράμα έχει γυρίσει την κλεψύδρα ανάποδα. Είναι πλέον πρώτη σε διεκδικήσεις. Το έργο αλλάζει την εικόνα της ανατολικής εισόδου της πόλης και λύνει προβλήματα οδικής ασφάλειας, στο συγκεκριμένο σημείο, εξαλείφοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων που υπήρξαν στο παρελθόν στις γραμμές του τρένου». Μιλώντας, μάλιστα, και για τα χαρακτηριστικά του έργου είχε τονίσει ότι το ύψος της γέφυρας που θα κατασκευαστεί θα είναι περίπου 7,5 μέτρα ενώ το πλάτος της θα είναι περίπου 14,5 μέτρα.
Υπενθυμίζεται ότι ο χρόνος υλοποίησης του έργου από τη στιγμή που θα ξεκινήσει κατασκευαστικά είναι περίπου δύο έτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ