– Οι πολίτες καλούνται να επιλέξουν το καλύτερο σκεπτικό για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής
– Μιλούν στα «Χ» ο Δήμαρχος Νευροκοπίου και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Σε εξέλιξη είναι η μελέτη ταυτότητας προορισμού του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου, στην οποία θα στηριχθούν και οι επόμενες φάσεις και ενέργειες τουριστικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας του δήμου. Στην κατεύθυνση αυτή ο δήμος διοργανώνει ηλεκτρονική ψηφοφορία προκειμένου οι πολίτες να ψηφίσουν μια από τις τρεις προτάσεις που έχουν αναρτηθεί. Η ψηφοφορία γίνεται σε σύνδεσμο (link) που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Δήμου Νευροκοπίου μέχρι αύριο Πέμπτη 7 Ιουλίου.
Μιλώντας στα “ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας” ο Δήμαρχος Κάτω Νευροκοπίου κ. Γιάννης Κυριακίδης, τόνισε για την πρωτοβουλία αυτή: “Παίρνοντας σοβαρά τις τουριστικές προοπτικές του δήμου μας, συνεργαστήκαμε με έναν εξωτερικό συνεργάτη, ειδικό στα θέματα αυτά, με καταγωγή από την Καβάλα. Η ψηφοφορία είναι το τελικό στάδιο της διαδικασίας, που άρχισε με έρευνες, συναντήσεις και ειδικά ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν στο Νευροκόπι. Καταλήξαμε σε τρεις προτάσεις ανάμεσα στις οποίες καλούνται να επιλέξουν οι πολίτες προκειμένου να αποσαφηνίσουν τι πιστεύουν για το Destination Branding (ταυτότητα προορισμού) του Νευροκοπίου. Ουσιαστικά οι πολίτες καλούνται να επιλέξουν, τι θα είναι αυτό που θα προσελκύσει επισκέπτες και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του τουρισμού στο Νευροκόπι. Αυτό θεωρητικά, έπρεπε να έχει ξεκινήσει τουλάχιστον πριν από μια δεκαετία. Μέχρι τώρα λειτουργούσαμε αποσπασματικά και ο καθένας με την δική του ιδέα. Αυτό που επιχειρούμε είναι να καταλήξουμε σε μια πρόταση, στην οποία θα ξέρει ο δήμος ότι θα πρέπει να επενδύσει. Όταν τελειώσει και το στάδιο της ψηφοφορίας, η διαδικασία θα περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο”.
Για το ίδιο θέμα, μιλώντας στα “Χ”, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κάτω Νευροκοπίου, κ. Θοδωρής Ιφόγλου, είπε ότι: “Χωρίς να έχουμε ταυτότητα προορισμού, θεωρήσαμε ότι θα είναι αδύνατο να επενδύσουμε περαιτέρω, σε αυτό που ονομάζουμε ορεινό ή εναλλακτικό τουρισμό. Αναθέσαμε αυτή την εργασία σε μια σοβαρή εταιρεία που δραστηριοποιείται σε αυτό το αντικείμενο και μέσα από συγκεκριμένα βήματα και διαδικασίες που θα διαρκέσουν περίπου 7 μήνες και με την συμμετοχή των δημοτών που καταθέτουν τις απόψεις τους, θα καταλήξουμε στο τι πρέπει να προκρίνουμε ως τόπος”.
Η ψηφοφορία, θα αναδείξει το κεντρικό τουριστικό σκεπτικό του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου. Οι πολίτες θα διαλέξουν ποια από τις 3 προτάσεις που είναι αναρτημένες αναδεικνύει καλύτερα την μοναδικότητα και την προσωπικότητα του τόπου, ώστε να αποτελέσει την έμπνευση για τον σχεδιασμό της νέας Ταυτότητας του Κάτω Νευροκοπίου. Η πρώτη επιλογή αφορά το σκεπτικό για την ανάδειξη του ανέγγιχτου περιβάλλοντος της περιοχής και της παρθένας φύσης. Η δεύτερη επιλογή έχει να κάνει με την ανάδειξη της περιοχής ως πηγή φυσικής ενέργειας για τους επισκέπτες και η τρίτη επιλογή σχετίζεται με την ανάδειξη της περιοχής που έχει να κάνει με την ζωή, την φύση και τους ανθρώπους της περιοχής, δηλαδή την φιλοξενία που παρέχεται στον επισκέπτη.
[…] […]