Σε πρόσληψη έκτακτου προσωπικού έως και 50 ατόμων, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου μέχρι 2 μηνών, στην ειδικότητα «Υ.Ε. εργάτης γενικών καθηκόντων», για το χρονικό διάστημα Ιουλίου – Οκτωβρίου 2022, για την εξυπηρέτηση των αναγκών του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, αποφάσισε να προχωρήσει ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Δράμας στην συνεδρίαση του διοικητικού του συμβουλίου που έγινε την περασμένη Τρίτη.
Οι προσλήψεις έκτακτου προσωπικού θα γίνουν για την αντιμετώπιση των κατεπειγουσών, εποχικών, περιοδικών και πρόσκαιρων αναγκών, όπως χαρακτηρίζονται και ειδικότερα για την προετοιμασία και τη διεξαγωγή των προφεστιβαλικών εκδηλώσεων «Εντός των τειχών», για την προετοιμασία και αποκατάσταση των χώρων του 45ου Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών Μικρού Μήκους, του 28ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, και του 3ου Διεθνούς Σπουδαστικού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους και όλων των παράλληλων εκδηλώσεων και δράσεων, όπως και των ειδικών θεματικών εκδηλώσεων, προβολών και παράλληλων δράσεων, που πραγματοποιεί ο Π.Ο.Φ.Τ.Μ.Μ. Δράμας.
Σύμφωνα με τις αποφάσεις του Πολιτιστικού Οργανισμού, το αντικείμενο εργασίας των προσληφθέντων θα προσαρμόζεται στις εκάστοτε λειτουργικές ανάγκες. Επιπλέον, ειδικό αντικείμενο εργασίας των εκτάκτων εργαζομένων είναι και ο έλεγχος και ταξινόμηση του αρχειακού υλικού ταινιών του Φεστιβάλ του προηγούμενου έτους και η διαλογή, ο έλεγχος, η σήμανση και ταξινόμηση των υποψηφίων ταινιών του Φεστιβάλ του τρέχοντος έτους.
Όλες οι εκδηλώσεις, προβολές και δράσεις δημιουργούν απαιτούν ένα εύλογο αριθμό προσωπικού με αποτέλεσμα η πρόσληψη των έκτακτων εργαζομένων να είναι αναγκαία και φέτος όπως κάθε χρόνο. Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ προκύπτουν και επιπλέον αντικείμενα απασχόλησης για τους έκτακτους εργαζόμενους, όπως υποδοχή φιλοξενουμένων, η ταξιθεσία, και διαχείριση πλήθους και η καθοδήγηση του κοινού, η επιμελητεία των χώρων εκδηλώσεων, η διανομή τεχνικού υλικού στους θεατές, οι έκτακτες μικροδιορθώσεις και καθαρισμοί, η μεταφορά υλικών φορέων ταινιών στους χώρους προβολής, μεταφορά τεχνικού υλικού στους χώρους εκδηλώσεων κ.α. Ειδικά ως προς τα τελευταία θα πρέπει να τονιστεί ότι, κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, οργανώνονται προσωρινά γραφεία υποδοχής (reception), φιλοξενίας, κίνησης, έκδοσης διαπιστεύσεων, ειδικής γραμματείας, λογιστικής διαχείρισης, συνεδριάσεων Επιτροπών, διακίνησης ταινιών, γραφείο τύπου κ.λπ.
Επιπλέον το έκτακτο προσωπικό χρειάζεται γιατί οργανώνονται επίσης και παράλληλες δράσεις, με κέντρο το Φεστιβάλ (όπως ραδιοφωνικά studio, κέντρο προεπισκόπησης ταινιών, θεματικά εργαστήρια κινηματογράφου, παιδικές προβολές, σεμινάρια κ.λπ.). Λειτουργούν παράλληλα και εκθεσιακοί χώροι στην πόλη, υπό την αιγίδα και εποπτεία του Φεστιβάλ (αίθουσα «Ελευθερία», αίθουσα «Μελίνα» και αλλού). Ενώ στο αίθριο των γραφείων στήνονται εκθεσιακά περίπτερα (kiosks) όπου στεγάζονται διάφοροι φορείς (Υπουργείο Πολιτισμού Κύπρου, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Δημόσια Τηλεόραση, cosmote κ.λπ.). Επίσης, λειτουργεί και χώρος συνεντεύξεων και παρουσιάσεων βιβλίων, σκηνοθετών κ.λπ. Όλα αυτά στη συνέχεια (έπιπλα και λοιπός εξοπλισμός), μετά το πέρας του Φεστιβάλ, αποσυναρμολογούνται, πακετάρονται και αποθηκεύονται μέχρι την επόμενη χρήση. Επιπλέον, απαιτείται η αποσυναρμολόγηση-αφαίρεση του υλικού του Φεστιβάλ που χρησιμοποιείται κατά περίπτωση (πινακίδες σήμανσης, εκθεσιακά περίπτερα (kiosks), διακοσμητικά στοιχεία, σκηνικά στοιχεία, υλικό προβολής και δημοσιοποίησης) και η μεταφορά και επανατοποθέτηση στις αποθήκες μετά το πέρας του Φεστιβάλ. Παράλληλα, από τον Οκτώβριο διοργανώνονται θεματικές προβολές βραβευμένων ταινιών παλαιότερων ετών του Φεστιβάλ, στο πλαίσιο δράσης – ρετροσπεκτίβας για τις 4 δεκαετίες Φεστιβάλ.
[…] […]