Διαβαθμισμένα τα θέματα – «Αγκάθι» τα Μαθηματικά

0
6144

– Ολοκληρώθηκαν οι εξετάσεις στα ΓΕΛ και συνεχίζονται στα ΕΠΑΛ μέχρι την Παρασκευή
– Μιλούν για τις φετινές εξετάσεις στα «Χ» οι εκπρόσωποι των φροντιστηρίων «Ηράκλειτος» και «Σαραφίδης» από τη Δράμα


Ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ σε εξέλιξη είναι οι εξετάσεις στα ΕΠΑΛ που θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 17 Ιουνίου.
Σύμφωνα με έμπειρους εκπροσώπους φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης στη Δράμα, οι φετινές εξετάσεις είχαν τις δικές τους ιδιαιτερότητες σε ότι αφορά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έφθασαν οι υποψήφιοι στο στάδιο των εξετάσεων. Υπάρχει η εκτίμηση ότι τα θέματα ήταν πιο βατά φέτος ενώ υπήρχε και διαβαθμισμένη δυσκολία σ’ αυτά. Τα Μαθηματικά ήταν αυτά που δυσκόλεψαν περισσότερο τους υποψηφίους.

Μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» η κα Γεωργία Βαγγέλη, υπεύθυνη των φροντιστηρίων «Ηράκλειτος» στη Δράμα, τόνισε ότι τα θέματα φέτος δεν ήταν πιο εύκολα αλλά πιο βατά σε σχέση με πέρσι. Εξηγεί επίσης, ότι «Υπήρχαν «παγίδες» και κάποιες δυσκολίες, όπως και διαβάθμιση των θεμάτων. Ιδιαίτερα στην Φυσική για την οποία μπορώ να μιλήσω πιο συγκεκριμένα. Στα υπόλοιπα μαθήματα, αν εξαιρέσουμε ίσως τα Μαθηματικά, η δυσκολία ήταν μικρότερη σε σχέση με πέρσι».
Η κα Βαγγέλη εκτιμά ότι τα παιδιά που συμμετείχαν φέτος στις εξετάσεις, ήταν οι υποψήφιοι που προήλθαν μετά από δυο χρόνια καραντίνας. Οπότε, προσθέτει, ότι είχαν αντικειμενικές δυσκολίες… «Μπορεί τα θέματα να ήταν πιο εύκολα, αλλά σίγουρα αυτό δεν φάνηκε στα ίδια τα παιδιά. Θεωρώ ότι υπήρχε το στοιχείο της αδικίας, διότι προετοιμάστηκαν επί δυο χρόνια στις πρώτες βασικές τάξεις, μέσω τηλεκπαίδευσης κατά κύριο λόγο. Ακόμη και φέτος, η χρονιά ήταν πολύ περίεργη, όσον αφορά τις συνθήκες προετοιμασίας, εν μέσω καραντίνας, νοσήσεων και τεστ. Αυτό σημαίνει ότι η δυσκολία ήταν πολύ μεγάλη. Θεωρώ ότι τα παιδιά φέτος έκαναν υπερπροσπάθεια. Αυτό σίγουρα έπαιξε ρόλο και στην δυσκολία των θεμάτων στις πανελλαδικές. Αλλά το επίπεδο των θεμάτων σε σχέση με το τι θα δούμε στα αποτελέσματα είναι κάτι τελείως ανεξάρτητο. Στις φετινές εξετάσεις, χρειαζόταν πολύ καλές γνώσεις από την Α και την Β Λυκείου, που ήταν οι χρονιές που τα παιδιά δεν διδάχθηκαν τα μαθήματα στις συνθήκες που θα έπρεπε. Οι μαθητές είπαν ότι δυσκολεύτηκαν και ήταν επηρεασμένα από την γενικότερη κατάσταση. Τόσο στην προετοιμασία των δυο προηγούμενων χρόνων όσο και στο ότι δεν έδωσαν σωστά εξετάσεις. Τα παιδιά μέσα σε μια χρονιά έπρεπε να καλύψουν κενά από τις προηγούμενες τάξεις, κάτι που είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ιδιαίτερα σε μαθήματα όπως η Φυσική που έχει μια αλληλουχία. Τα Μαθηματικά ήταν φέτος το πιο δύσκολο μάθημα, από την συνομιλία που είχα με τους συναδέρφους. Δεν άκουσα παράπονα για κάποιο άλλο μάθημα».

Ο κ. Ηλίας Σαραφίδης από τα φροντιστήρια «Σαραφίδη» στη Δράμα, επεσήμανε στα «Χ» ότι: «Αποκόμισα θετική εικόνα από τις φετινές εξετάσεις. Τα περισσότερα παιδιά κατέβαλαν μια αξιοπρεπή προσπάθεια. Σαφώς και τα θέματα είχαν μονάδες που ήταν εύκολες αλλά και δύσκολες. Αλλά αυτό είναι φυσικά και το κριτήριο που θα καθορίσει τις υψηλόβαθμες από τις χαμηλόβαθμες σχολές. Δηλαδή τα θέματα ήταν με σαφή κλιμακούμενη διαβάθμιση, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Οπότε επέτρεπαν να φανεί αυτός που κατέβαλε την μεγαλύτερη προσπάθεια, σε σχέση με κάποιον άλλον. Θα έλεγα ότι τα θέματα ήταν αυτά που πρέπει να μπαίνουν στις πανελλαδικές. Δηλαδή αυτά που διαχωρίζουν τους καλύτερα προετοιμασμένους μαθητές. Θεωρώ ότι ήταν “έντιμα” θέματα και μιλώ για το σύνολο των μαθημάτων και όχι μόνο για μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Ήταν θέματα κλιμακούμενης διαβάθμισης. Σε σχέση με τα υπόλοιπα μαθήματα, τα Μαθηματικά ήταν φέτος στο σύνολό τους πιο δύσκολα».

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ότι αφορά την εξέλιξη της διαδικασίας των εξετάσεων, στις 18 Ιουνίου, ξεκινά η εξέταση των Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων που ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου. Οι βαθμολογίες εκτιμάται ότι θα ανακοινωθούν μετά την εξέταση στα Ειδικά και Μουσικά Μαθήματα και οι βάσεις εισαγωγής στις αρχές του Αυγούστου. Στη μάχη των πανελλαδικών επρόκειτο να συμμετάσχουν στη Δράμα συνολικά 977 Δραμινοί από τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας κατά την έναρξη των εξετάσεων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!