Έκοψε το νερό… σε 92χρονο η ΔΕΥΑΔ

0
3929

– Κ. Xαρακίδης: «Tον ηλικιωμένο προσέχει και σιτίζει η γειτονιά. Θα έπρεπε να παρέμβει η κοινωνική υπηρεσία του δήμου και να προτείνει έως και τον μηδενισμό της οφειλής»
– «Δεν είμαστε ανάλγητοι» διαβεβαιώνει ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης κ. Χατζηγιάννης


 

Αίσθηση προκαλεί η ενέργεια της ΔΕΥΑΔ να διακόψει την υδροδότηση σε 92χρονο ηλικιωμένο κάτοικο του Δήμου Δράμας, με τον πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης να ισχυρίζεται ότι η ΔΕΥΑΔ δεν γνώριζε την κατάσταση του ηλικιωμένου.
Το πρόβλημα με τον 92χρονο στον οποίο διέκοψαν την υδροδότηση, έφερε στο φως της δημοσιότητας ο επικεφαλής και υποψήφιος δήμαρχος της δημοτικής παράταξης «Πόλη + Ζωή» κ. Κυριάκος Χαρακίδης, ο οποίος μιλώντας στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δράμας ανέφερε ότι τον 92χρονο προσέχει και σιτίζει η γειτονιά. Θα έπρεπε να παρέμβει η κοινωνική υπηρεσία του δήμου και να προτείνει έως και τον μηδενισμό της οφειλής όπως προβλέπεται τόνισε ο κ. Χαρακίδης, προσθέτοντας ότι δεν είναι αντιληπτός ο λόγος που συμβαίνουν αυτά. «Γνωρίζουμε τα προβλήματα που έχει η ΔΕΥΑΔ όσον αφορά την ταμειακή της κατάσταση. Γνωρίζουμε ότι η εισπραξιμότητα είναι περιορισμένη για να μην πω χαμηλή, αλλά από την άλλη πλευρά έχω ζητήσει από τον Δεκέμβριο να γίνει μια συνάντηση των επικεφαλής, η οποία δεν έχει γίνει παρότι μπαίνουμε στον Μάιο. Στο συγκεκριμένο αίτημα για σύγκλιση των επικεφαλής περιλαμβανόντουσαν οι οφειλές της ΔΕΥΑΔ, οι οφειλές προς τη ΔΕΥΑΔ, προς τον δήμο και το θέμα της εκκαθάρισης της ΔΕΚΠΟΤΑ, θέματα που θα έπρεπε να έχουν προχωρήσει και να έχει γίνει αυτή η συνάντηση» τόνισε ο κ. Χαρακίδης, λέγοντας ότι θα πρέπει να υπάρξει δέσμευση από την πλευρά του δημάρχου για το χρόνο που θα γίνει αυτή η συνάντηση των επικεφαλής των παρατάξεων.
Σχετικά με την διακοπή της υδροδότησης στον ηλικιωμένο κάτοικο του Αγίου Σάββα, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Τ. Χατζηγιάννης παραδέχθηκε ότι η διακοπή της υδροδότησης έγινε αλλά ισχυρίστηκε ότι στη ΔΕΥΑΔ: «Δεν λειτουργούν ούτε με ονόματα ούτε με το ποιος είναι ο καθένας. Δουλεύουν με τους κωδικούς και τα υδρόμετρα». Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για το περιστατικό της διακοπής υδροδότησης στον 92χρονο ηλικιωμένο ανέφερε: «Στο συγκεκριμένο κύριο, πριν ένα μήνα είχαν πάει τα παιδιά, αφήσανε κάρτα, ενημερώσανε. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν μεγάλο το ποσό. Δεν έδειξε κανένα ενδιαφέρον. Η υπηρεσία δε γνώριζε αν ήταν αυτός υπερήλικας ή… Μετά έγιναν γνωστά τα πάντα. Ούτε ήταν δηλωμένο ότι υπάρχει κοινωνικό τιμολόγιο ή κάποιο κοινωνικό πρόβλημα. Πήγαν τα παιδιά, κόψανε το νερό πράγματι. Ήρθε ο άνθρωπος στην υπηρεσία. Έκανε όλη τη διαδικασία διακανονισμού. Πλήρωσε κανονικά. Πήγαν τα παιδιά την ίδια ώρα και το ανοίξανε το νερό…».
Ο κ. Χατζηγιάννης στη συνέχεια μίλησε και για το «κοινωνικό πρόσωπο της ΔΕΥΑΔ», το οποίο όπως είπε, είναι γνωστό σε όλους όσους συμμετέχουν στο διοικητικό συμβούλιο για να συμπληρώσει: «Δεν είμαστε ανάλγητοι. Προσέχουμε τους πάντες». Μάλιστα ανέφερε ότι η συνεργασία της ΔΕΥΑΔ με την κοινωνική υπηρεσία έχει φθάσει στο αποκορύφωμα και ότι υπάρχουν προβλήματα γενικότερα στη Δράμα. «Η κοινωνική υπηρεσία δέχεται συνέχεια αιτήματα που έχουν σχέση με τη ΔΕΥΑΔ. Προσπαθούμε από κοινού να δώσουμε λύσεις. Δεν κόβουμε νερά ούτε σε αυτούς που έχουν τρία παιδάκια, ούτε σε αυτούς που έχουν άρρωστο, ούτε σε αυτούς που έχουν προβλήματα. Όταν όμως δεν γνωρίζουμε, κόβεται το νερό και έγινε αυτό που έγινε με τον κύριο» παραδέχθηκε ο κ. Χατζηγιάννης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!