«Γκάζι» για την ανατολική είσοδο

0
3973

To έργο οδεύει σε απαλλοτριώσεις με διαδικασίες express

Επιταχύνεται η διαδικασία για το έργο της αναβάθμισης της ανατολικής εισόδου της Δράμας, όπως προκύπτει από τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου που έγινε την Τρίτη. Εκεί συζητήθηκε μεταξύ άλλων και η υπαγωγή έξι έργων γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας στις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων μετά από εισήγηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή.
Τα έξι αυτά έργα είναι: Η αναβάθμιση της ανατολικής εισόδου της Δράμας με κατασκευή ανισόπεδης διάβασης στη θέση της σιδηροδρομικής γραμμής. Η ολοκλήρωση μεγάλου δακτυλίου πόλης Ιωαννίνων (κόμβος Πανηπειρωτικού Σταδίου – κόμβος Βογιάνου). Η παράκαμψη πόλεως Καρδίτσας με κατασκευή τμήματος από έξοδο προς Αγιοπηγή έως έξοδο προς Μητρόπολη. Η κατασκευή οδικού άξονα της Επ. Ο. Λάρισας – Καρδίτσας από Ι/Κ Μεσοράχης έως Ι/Κ Ελευθερών. Η βελτίωση χάραξης και διαπλάτυνσης της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θηβών στο τμήμα Μάνδρας -Οινόης στην περιφερειακή ενότητα Δυτικής Αττικής και ο οδικός άξονας παράκαμψης Ψαχνών.
Σχετικά με την αναβάθμιση της ανατολικής εισόδου της Δράμας, τα “Χ” είχαν γράψει ήδη από τις 21 Μαΐου του 2020, ότι το έργο της νέας ανατολικής εισόδου της πόλης της Δράμας είναι σε αναμονή για την έγκριση των απαλλοτριώσεων. Η εκτίμηση που υπάρχει είναι ότι το έργο θα έχει τελειώσει μέχρι τις αρχές του 2022, σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει στα «Χ» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της ΠΕ Δράμας κ. Θεόδωρος Σιδηρόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι η νέα ανατολική είσοδος της Δράμας είναι έργο της τάξης των 19 εκ. ευρώ και αφορά την αναβάθμιση της εισόδου της πόλης από την Καβάλα. Ο δρόμος που θα κατασκευαστεί θα ξεκινά από τα φανάρια του Αίμου στην οδό 1ης Ιουλίου. Τα φανάρια, σύμφωνα με το σχέδιο υλοποίησης του έργου, θα καταργηθούν και στο ίδιο σημείο θα γίνει κυκλικός κόμβος. Ακολούθως, από τη διασταύρωση της σιδηροδρομικής γραμμής στην 1ης Ιουλίου θα γίνει η κατασκευή μιας γέφυρας μήκους 250 μέτρων που θα φθάνει στη διασταύρωση του Σκλαβενίτη, όπου επίσης θα δημιουργηθεί κυκλικός κόμβος. Ένας ακόμη (τρίτος) κυκλικός κόμβος θα δημιουργηθεί νότια της ίδιας διαδρομής για να εξυπηρετηθούν οι επιχειρήσεις που υπάρχουν στην περιοχή.
Το έργο βελτίωσης της ανατολικής εισόδου της Δράμας θα φθάνει μέχρι τον ήδη υπάρχοντα κυκλικό κόμβο στο ξενοδοχείο Κούρος. Συνολικά πρόκειται για μια διαδρομή 1260 μέτρων. Με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν, όπως είχε εξηγήσει ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, θα καταργηθούν πλήρως τα φανάρια στη συγκεκριμένη διαδρομή και ταυτόχρονα έχει προβλεφθεί από τις δυο πλευρές του δρόμου να υπάρχουν παράλληλοι δρόμοι εξυπηρέτησης όλων των επιχειρήσεων και των κατοικιών.
Η μελέτη του έργου παρουσιάζει ωρίμανση εδώ και μια δεκαετία περίπου, είχε τονίσει χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο κ. Γιώργος Παπαδόπουλος αναφερόμενος και στη σημασία που έχει για την πόλη: «Η Δράμα έχει γυρίσει την κλεψύδρα ανάποδα. Το έργο αλλάζει την εικόνα της ανατολικής εισόδου της πόλης και λύνει προβλήματα οδικής ασφάλειας, στο συγκεκριμένο σημείο, εξαλείφοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων που υπήρξαν στο παρελθόν στις γραμμές του τρένου». Μιλώντας και για τα χαρακτηριστικά του έργου είχε τονίσει ότι το ύψος της γέφυρας που θα κατασκευαστεί θα είναι 7,5 μέτρα ενώ το πλάτος της θα είναι 14,5 μέτρα. Υπενθυμίζεται ότι ο χρόνος υλοποίησης του έργου είναι περίπου δύο έτη, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ