Κορυφαία διάκριση για τη Δράμα στην 24η Βαλκανιάδα

0
545

Χρυσό μετάλλιο απέσπασε ο Πρόδρομος Φωτιάδης, ο Δραμινός μαθητής στο Μουσικό Σχολείο.

Το χρυσό μετάλλιο απέσπασε στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων ο Δραμινός μαθητής Πρόδρομος Φωτιάδης από το Μουσικό Σχολείο της Δράμας. Ο Πρόδρομος εκπροσώπησε επάξια την πόλη και τη χώρα μας στον διεθνή θεσμό. Οι επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα ήταν επίσης εξαιρετικές και αποτελούν συνέχεια της πολύ καλής παράδοσης που έχει δημιουργηθεί στο πλαίσιο της συγκεκριμένη διοργάνωσης.
Στη Βαλκανιάδα συμμετείχαν φέτος δέκα χώρες από την περιοχής της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και οκτώ ακόμη φιλοξενούμενες χώρες από Ασία και Ευρώπη. Φέτος που ήταν μια δύσκολη χρονιά, στη δοκιμασία συμμετείχαν έξι Έλληνες που κατάφερα να αποσπάσουν δυο χρυσά, δύο αργυρά και δυο χάλκινα μετάλλια.
Ο Πρόδρομος Φωτιάδης από το Μουσικό Γυμνάσιο Δράμας διακρίθηκε στον Προκριματικό Διαγωνισμό που έγινε το καλοκαίρι, για την επιλογή της ομάδας που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων. Ο Πρόδρομος είχε αποσπάσει και το Α’ Βραβείο μεταξύ των μαθητών Γ’ Γυμνασίου στην 37η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Αρχιμήδης» που έγινε τον Φεβρουάριο, ενώ είχε διακριθεί και πέρσι στην αντίστοιχη διοργάνωση ως μαθητής της Β’ Γυμνασίου. Στον φετινό διαγωνισμό “Αρχιμήδης” έλαβαν μέρος 540 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου απ’ όλη την Ελλάδα και από σχολεία της διασποράς. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Θετικών Επιστημόνων Δράμας κ. Μίλτος Βαβουλίδης μιλώντας στα “Χ” το καλοκαίρι είχε χαρακτηρίσει «Αναμενόμενη εξέλιξη» τη διάκριση του Δραμινού μαθητή. «Ο Πρόδρομος Φωτιάδης έχει πολύ καλές επιδόσεις στο σχολείο και μελετά συστηματικά» είχε επισημάνει ο κ. Βουβαλίδης προσθέτοντας ότι και πέρυσι ο μαθητής είχε πολύ καλές επιδόσεις παρότι έμεινε εκτός της Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων, μόνο για μια θέση.
«Γνωρίζαμε ότι θα πετύχει τον στόχο του για την Ολυμπιάδα. Τα επόμενα χρόνια περιμένουμε κι άλλες διακρίσεις. Νοιώθουμε ιδιαίτερη χαρά όταν τα παιδιά διακρίνονται σε μαθηματικούς διαγωνισμούς ή στις πανελλήνιες. Τα βοηθούμε όσο μπορούμε ακόμη και εκτός των ωρών διδασκαλίας, με ασκήσεις, συγγράμματα κλπ. Χαιρόμαστε όταν οι μαθητές σημειώνουν επιτυχίες, γιατί αυτό είναι και μια ανταπόδοση για τις προσπάθειές τους. Ας μην ξεχνάμε ότι οι μαθητές που διακρίνονται, πέρα από τα μαθήματα του σχολικού ωραρίου, διαβάζουν περισσότερο για τους διαγωνισμούς που συμμετέχουν. Περιπτώσεις όπως ο Πρόδρομος Φωτιάδης, ο Δημήτρης Τσιντσιλίδας, ο Γεώργιος Καμπάνης και άλλοι που διακρίθηκαν στο παρελθόν δίνουν και σε εμάς τους καθηγητές ιδιαίτερη ικανοποίηση» είχε επισημάνει στα “Χ” ο πρόεδρος του Συλλόγου Θετικών Επιστημόνων Δράμας.
Τελικώς οι εκτιμήσεις του κ. Βαβουλίδη επιβεβαιώθηκαν και από τα αποτελέσματα της 24ης Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων που έγινα γνωστά από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στις 11 Σεπτεμβρίου.
Με ανακοίνωσή της η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Αρχηγός και υπαρχηγός της ελληνικής ομάδας ήταν οι μαθηματικοί Αγγελική Βλάχου και Ευαγγελία Λώλη, αντίστοιχα. Η 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων πραγματοποιήθηκε από 9 έως 13 Σεπτεμβρίου 2020 για πρώτη φορά διαδικτυακά, καθώς η διοργάνωση ήταν προσαρμοσμένη στις συνθήκες που επέβαλε η πανδημία από τον Covid-19 και τηρήθηκαν όλα τα σχετικά πρωτόκολλα. Κάθε μια από τις συμμετέχουσες χώρες διαγωνίστηκε στην έδρα της ακολουθώντας ειδικούς αυστηρούς κανόνες για το αδιάβλητο του διαγωνισμού αλλά και την ασφάλεια των συμμετεχόντων. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε η Μαθηματική Εταιρεία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (MASSEE), μέσω τριμελούς Οργανωτικής Επιτροπής που αποτελείτο από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (Ε.Μ.Ε.) κ. Ανάργυρο Φελλούρη και τους Zoran Kadelburg (Σερβία), Emil Kolev (Βουλγαρία). Σημαντική ήταν η συμβολή της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας που φιλοξένησε τον διαγωνισμό και συμμετείχε σε όλα τα στάδια της διοργάνωσης.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συνεχάρη θερμά τους μαθητές της Ελληνικής ομάδας, οι οποίοι όπως σημείωσε, δημιουργούν υψηλές προσδοκίες για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες τα επόμενα χρόνια και σημαντικές επιδόσεις στα Μαθηματικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here