Μικρό καλάθι στις κρατήσεις

Χαμηλές οι προσδοκίες των ξενοδόχων - Στο 40% αναμένεται η πληρότητα το ΠΑΣΧΑ

0
499

Mικρότερη από πέρσι και πάντως σε χαμηλά επίπεδα αναμένεται η επισκεψιμότητα κατά τις ημέρες του ΠΑΣΧΑ στα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα της Δράμας σύμφωνα με τις κρατήσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής.

Οι επισκέπτες, κυρίως Έλληνες που θα επισκεφθούν και θα διαμείνουν στην πόλη της Δράμας θα διαμορφώσουν ένα ποσοστό πληρότητας γύρω στο 40% στα ξενοδοχειακά καταλύματα σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις των επαγγελματιών του κλάδου. Η αντίστοιχη περσινή πληρότητα των ξενοδοχείων κυμάνθηκε γύρω στο 45%. Τα ποσοστά αυτά διαμορφώνουν μία εικόνα που είναι δυσανάλογη με την κίνηση των προηγούμενων ετών όταν οι ξενοδοχειακές μονάδες της Δράμας δεχόταν επισκέπτες και από το εξωτερικό.
Έτσι όπως όλα δείχνουν θα καταγραφεί ακόμη μια γιορτινή περίοδος χαμηλών προσδοκιών από πλευράς επισκεψιμότητας εάν κρίνει κανείς από τις κρατήσεις των ξενοδοχείων της πόλης αν και αυτό για πολλούς δεν αποτελεί έκπληξη λόγω των οικονομικών συνθηκών που υπάρχουν.
Η κατάσταση που διαμορφώνεται και ίσως επηρεάζεται από την καθυστερημένη έλευση των γιορτών του ΠΑΣΧΑ, η οποία έχει ωθήσει πολλούς επισκέπτες να μην ταξιδέψουν στην ηπειρωτική Ελλάδα αλλά σε παραθαλάσσιους προορισμούς, δεν καθιστά αισιόδοξους τους ξενοδόχους της περιοχής μας σύμφωνα με όσα είπε μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας κ. Άγγελος Καλλίας.
Οι κρατήσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής αφορούν τόσο μεμονωμένες επισκέψεις όσο και μικρά γκρούπ επισκεπτών αποκλειστικά από την Ελλάδα. Η διαφαινόμενη κίνηση κατά την πασχαλινή περίοδο, δεν συνδέεται από τους ξενοδόχους της περιοχής μας με την καλοκαιρινή περίοδο.
Ήδη η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας κινείται εδώ και αρκετούς μήνες σε μία τροχιά ανάδειξης και προβολής της περιοχής μας προκειμένου να αυξήσει την επισκεψιμότητα προς όφελος βέβαια και των επαγγελματιών του τουρισμού. Χαρακτηριστικά βήματα αυτής της προσπάθειας είναι την διεύθυνση visitdrama στα κοινωνικά δίκτυα και η ιστοσελίδα travel-drama.gr. Παράλληλα είναι σε εξέλιξη στοχευμένες καμπάνιες προβολής για τον οινοτουρισμό και τον εναλλακτικό τουρισμό της περιοχής μας στην Ήπειρο, στην Αθήνα κλπ.
Απο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ακολουθήσει στοχευμένη προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής σε συγκεκριμένες χώρες της Ευρώπης, όπως η Αγγλία, ένα τμήμα της Γερμανίας, η Τουρκία και η Βουλγαρία.
Οι χώρες αυτές έχουν επιλεγεί από το ενδιαφέρον που έχει καταγραφεί στις εν λόγω περιοχές και την ήδη υπάρχουσα επισκεψιμότητα. Οι δράσεις προώθησης δεν αφορούν μόνο την διαφήμιση αλλά και την ενημέρωση συγκεκριμένων τουριστικών πρακτόρων δημοσιογράφων που ασχολούνται με τους τουριστικούς προορισμούς κλπ.
Στο πλαίσιο αυτό τμήματα του τουριστικού προϊόντος της περιοχής προβάλλονται σε περιοχές όπου υπάρχει το ανάλογο ενδιαφέρον. Για παράδειγμα εάν η Βουλγαρία ενδιαφέρεται για την Ονειρούπολη θα γίνει καμπάνια στην συγκεκριμένη χώρα για την Ονειρούπολη. Αντίστοιχα για τον περιπατητικό τουρισμό της Δράμας “βομβαρδίζονται” ήδη τα τουριστικά γραφεία στην Αγγλία εδώ και ένα διάστημα. Παράλληλα υπάρχει ανελλιπής καμπάνια ενημέρωσης, συνολικά για το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας, σε όλα τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία …

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here