Οι ωφέλειες της ρίγανης

0
1560

Του Δημήτρη Ι. Κισσούδη, Γεωπόνου & τέως Αντιπροέδρου Εταιρείας Περιβάλλοντος – Πολιτισμού (Ε.ΠΕ.ΠΟΛ) Δράμας-Καβάλας.

†-Προστατεύει από τη βλαβερή δράση των ελεύθερων ριζών.
†-Είναι αντιβακτηριδιακή.
†-Περιέχει τα αιθέρια έλαια θυμόλη και Καρβακρόλη, που έχουν αντιοξειδωτική δράση, συμβάλλοντας στην προστασία από το αντιοξειδωτικό στρες, που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό.
-†Αυτά τα αιθέρια έλαια έχει αποδειχθεί ότι εμποδίζουν την ανάπτυξη βακτηρίων, όπως την ψευδομονάδα την αεριογόνο και τον σταφυλόκοκκο.
†-Η αναλγητική ρίγανη ανακουφίζει από τις κράμπες της περιόδου και άλλους κοιλιακούς πόνους.
†-Είναι επίσης ένα χρήσιμο διουρητικό και διεργετικό της όρεξης, ενώ έχει και αποχρεμπτική δράση.
†-Για αυτό και ενδείκνυται στην αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, της γρίπης, των πονοκέφαλων και των αναπνευστικών παθήσεων.

Συμβουλές:
1. Χρησιμοποιήστε την ρίγανη στη σάλτσα για τα ζυμαρικά και σε ντρέσινγκ σαλάτας, σε λαχανικά, ψάρια και κοτόπουλο ή σε πιάτα με αυγά ή τυρί.
2. Είναι μια καλή προσθήκη σε βραστά, αλλά προσθέστε την στο τέλος του μαγειρέματος, για να διατηρήσει τα ωφέλιμα αιθέρια έλαιά της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here