Προτάθηκαν λύσεις για το κυκλοφοριακό

0
523

– Συναντήθηκε με τον υπεύθυνο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας
– Ο Γ. Κύρτσης μιλά στα «Χ» για τους χώρους στάθμευσης και αφετηρίας μέσων μεταφοράς που ζητήθηκε να γίνουν στο κέντρο


 

Σημαντικές προτάσεις για την βελτίωση της κινητικότητας στην πόλη και την επίλυση προβλημάτων όπως αυτό της στάθμευσης των οχημάτων, κατέθεσε η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας την Τρίτη στη συνάντηση που είχε με τον υπεύθυνο του ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) κ. Δημήτρη Τσακίρη.
Το ΣΒΑΚ υλοποιείται για λογαριασμό του Δήμου Δράμας και στο πλαίσιο αυτό ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας που γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα της καθημερινότητας στην πόλη επιδιώκει να συμβάλλει στην επίλυσή τους με τις προτάσεις του. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γιώργος Κύρτσης μαζί με τους αντιπροέδρους Γιώργο Μαρούση και Αχιλλέα Τσακμάκη ανέπτυξαν σημαντικά θέματα αλλά και προβληματισμούς για ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν και αφορούν τις αφετηρίες των μέσων μαζικής μεταφοράς, την αναγκαιότητα χωρών στάθμευσης, την προσθήκη κόμβων, την ενεργοποίηση ηλεκτρικών ποδηλάτων, τις οδούς χαμηλής και υψηλής κυκλοφορίας, τις αστικές συγκοινωνίες και άλλα πολλά ζητήματα που θα διευκολύνουν την μετάβαση στην «Πράσινη ανάπτυξη» και θα εκσυγχρονίσουν την πόλη.
Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας κ. Γιώργος Κύρτσης, τόνισε ότι στις προτάσεις που κατέθεσε ο Εμπορικός Σύλλογος ήταν να προστεθεί στο σχεδιασμό της επόμενης πενταετίας και συγκεκριμένα στον ήπιο προγραμματισμό (που περιλαμβάνει το σχεδιασμό 10 κόμβων), ένας ακόμη κυκλικός κόμβος και απομάκρυνση των φωτεινών σηματοδοτών μπροστά από την Αστυνομική Διεύθυνση στην οδό 1ης Ιουλίου. Παράλληλα στην κατεύθυνση της εξυπηρέτησης των κατοίκων που έρχονται στην πόλη από την περιφέρεια του Νομού ο Εμπορικός Σύλλογος πρότεινε την δημιουργία δυο χώρων στάθμευσης και αντίστοιχων αφετηριών για ηλεκτρικά ποδήλατα και μέσα μαζικής μεταφοράς, προκειμένου να μεταφέρεται ο κόσμος προς το κέντρο της πόλης. Το ένα σημείο χώρου στάθμευσης και αφετηρίας προτάθηκε να είναι στην «Ανάπλαση» και το δεύτερο σημείο κοντά στο Δημοτικό στάδιο «Αλέκος Φρούσιος» με τη λογική να εξυπηρετούνται όσοι έρχονται από Καβάλα – Δοξάτο – Παρανέστι (στην πρώτη περίπτωση) και όσοι έρχονται από Σέρρες – Θεσσαλονίκη – Προσοτσάνη – Νευροκόπι (στην δεύτερη περίπτωση).
Ο σχεδιασμός που υπάρχει αυτή τη στιγμή προβλέπει ότι η είσοδος από την οδό 1ης Ιουλίου θα είναι ήπιας κυκλοφορίας (με λίγα αυτοκίνητα και ταχύτητα έως 25-30 χιλιόμετρα) και δεν θα αποτελεί κεντρικό άξονα. Ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας πρότεινε ο δρόμος να παραμείνει ως κεντρική αρτηρία εν όψη και του νέου άξονα Δράμας – Καβάλας που βαίνει προς υλοποίηση. Όπως είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, κάτι τέτοιο θα βοηθούσε την επισκεψιμότητα από τα χωριά της Καβάλας, κάτοικοι των οποίων θα μπορούν να είναι στη Δράμα σε 5-10 λεπτά.
Παράλληλα στον υπάρχοντα σχεδιασμό δεν υπάρχει πρόνοια για χώρο στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Για το θέμα αυτό όπως είπε ο κ. Κύρτσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας πρότεινε να αξιοποιηθεί ο χώρος στάθμευσης στην αλάνα του Μασούτη, ο χώρος στάθμευσης ακριβώς μπροστά από τα δικαστήρια και ο χώρος κάτω από την πλατεία Ελευθερίας (υπόγειο πάρκινγκ εφόσον είναι εφικτό).
Ο εκπρόσωπος της εταιρίας που ανέλαβε την μελέτη του ΣΒΑΚ δεσμεύτηκε πως θα λάβει σοβαρά τις τοποθετήσεις του συλλόγου καθώς θεωρεί πως οι φορείς είναι αυτοί οι οποίοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι της ανάγκες και τα προβλήματα μιας πόλης και είναι οι κατάλληλοι για να βοηθήσουν να επιλυθούν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!