– Το Επιμελητήριο Δράμας συνέστησε στα μέλη του και τους πολίτες να είναι καχύποπτοι και να μην αποκαλύπτουν ποτέ τους κωδικούς τους
– Στ. Γεωργιάδης στα «Χ»: «Έχουμε τέτοιες περιπτώσεις σε μέλη του Επιμελητηρίου της Δράμας. Είχαμε και τον περασμένο μήνα και τώρα»
Σε έξαρση είναι αυτό το διάστημα η προσπάθεια εξαπάτησης πολιτών στη Δράμα, από επιτήδειους που προσπαθούν να υποκλέψουν τραπεζικούς κωδικούς, είτε μέσω email, είτε μέσω sms, προκειμένου να εισέλθουν σε λογαριασμούς και να αφαιρέσουν χρηματικά ποσά. Αυτό επιβεβαίωσαν χθες στα “ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας” αστυνομικές πηγές, ενώ και το επιμελητήριο Δράμας εξέδωσε χθες σχετική ανακοίνωση.
Μάλιστα όπως σημειώνει στα «Χ» ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας, κ. Στέφανος Γεωργιάδης, έγινε και ο ίδιος γνώστης τέτοιων προσπαθειών εξαπάτησης σε επιχειρηματίες, μέλη του Επιμελητηρίου της Δράμας.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου της Δράμας, είπε σχετικά με το θέμα αυτό στα «Χ» ότι τέτοια φαινόμενα εμφανίζονται σε καθημερινή βάση πλέον για να διευκρινίσει: «Απλά εμφανίζονται ανάλογα με τη δημοσιότητα που παίρνουν κάποια εργαλεία χρηματοδότησης ή βοήθειας προς τον κόσμο. Οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται την δημοσιότητα διαφόρων εργαλείων όπως το Power Pass το Fuel Pass και άλλα που έχουν να κάνουν με επιδόματα. Παίρνουν τηλέφωνα και σε επιχειρήσεις και σε πολίτες και ουσιαστικά εμφανίζονται με πλαστοπροσωπία. Ότι εκπροσωπούν δήθεν κάποιον φορέα. Μιλώντας με τους ανθρώπους προσπαθούν να τους υποκλέψουν τα στοιχεία του e-banking,της πιστωτικής κάρτας ή ακόμη και τους κωδικούς των τηλεφώνων μιας χρήσης, αφού τους βάλουν πρώτα να κάνουν μια πράξη με το e-banking τους. Έχουμε τέτοιες περιπτώσεις σε μέλη του Επιμελητηρίου της Δράμας. Είχαμε και τον περασμένο μήνα και τώρα. Είχαμε περιπτώσεις ανθρώπων που έχασαν χρήματα έτσι. Ήταν κυρίως έμποροι – επαγγελματίες που έπεσαν θύματα απατεώνων. Ξέρω προσωπικά τουλάχιστον τέσσερις περιπτώσεις. Έχουν γίνει καταγγελίες στην αστυνομία. Θεωρώ ότι εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι το υποψήφιο θύμα είναι εκείνη την ώρα απασχολημένο με κάτι άλλο και του αποσπούν την προσοχή. Εκμεταλλεύονται αυτό το πράγμα. Με αποτέλεσμα το υποψήφιο θύμα να μην κάθεται να ελέγξει όσα πρέπει και αυτό είναι τεράστιο λάθος».
Όπως αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης, δεν πρέπει να δίνονται ποτέ κωδικοί στο τηλέφωνο ή στο email και προσθέτει: «Καμία Τράπεζα δεν θα ζητήσει έτσι κωδικούς».
Χθες σε επίσημη ανακοίνωσή του για το θέμα αυτό το Επιμελητήριο Δράμας ενημέρωσε ότι έχουν λάβει χώρα προσπάθειες εξαπάτησης από επιτήδειους απατεώνες, οι οποίοι επικοινωνούν με ανυποψίαστους πολίτες και επιχειρήσεις, είτε τηλεφωνικά από άγνωστους αριθμούς, είτε μέσω e-mails, είτε με SMS, προφασιζόμενοι ως αιτία επικοινωνίας την έγκριση διαφόρων επιδομάτων και χρηματοδοτήσεων όπως: το Power Pass ή το Fuel Pass ή την φορολοταρία ή την επιστροφή φόρου, κ.λπ.. Μάλιστα ισχυρίζονται, ότι είναι λογιστές ή υπάλληλοι/εκπρόσωποι της Εφορίας, του gov.gr, του ΔΕΔΔΗΕ, του ΕΦΚΑ, του ΟΠΕΚΑ, του ΟΑΕΔ, κ.λπ. και ζητούν διάφορα στοιχεία που σχετίζονται με τραπεζικούς λογαριασμούς” Το Επιμελητήριο Δράμας συνέστησε στα μέλη του και τους πολίτες να είναι καχύποπτοι και να μην αποκαλύπτουν ποτέ τους κωδικούς τους στο στο e-Banking/Eurobank Mobile App, ή τα στοιχεία της κάρτας τους, ή τυχόν κωδικούς μίας χρήσης (OTP).
[…] post Σε έξαρση προσπάθειες ηλεκτρονικής απάτης appeared first on Χρονικά της […]