Στηρίζει τα τοπικά προϊόντα ο Δήμος Νευροκοπίου

0
1996

– Για δεύτερη χρονιά υλοποίησε το Σεπτέμβριο πρόγραμμα δράσεων πανελλαδικής προβολής για την πατάτα
– Μιλάει στα «Χ» ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νευροκοπίου κ. Θ. Ιφόγλου


Για δεύτερη χρονιά ο Δήμος Νευροκοπίου προχώρησε στην απόφαση να στηρίξει το brand name της πατάτας Νευροκοπίου, με επιτυχημένες κατά γενική ομολογία, δράσεις προβολής του προϊόντος ενώ σχεδιάζει να κάνει το ίδιο και για άλλα τοπικά παραγόμενα προϊόντα του λεκανοπεδίου.
Η πατάτα Νευροκοπίου, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις αφού είναι ένα προϊόν μοναδικό που ξεχωρίζει για την ποιότητα και τις εντυπώσεις που τελικά αφήνει, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι γεωλογικές συνθήκες της περιοχής και η πολύτιμη γνώση που απέκτησαν στην διάρκεια δεκαετιών που πέρασαν οι αγρότες του λεκανοπεδίου, για τη σωστή παραγωγή του προϊόντος, είναι δυο παράμετροι που την καθιστούν ξεχωριστή και απόλυτα βέβαια αναγνωρίσιμη. Για τον λόγο αυτό άλλωστε και οι προσπάθειες να οικειοποίησης του ονόματος που απέκτησε, από άλλα αντίστοιχα προϊόντα που προέρχονται από διαφορετικές περιοχές δεν είναι λίγες μέχρι σήμερα.
Ωστόσο ο Δήμος Νευροκοπίου θεωρεί ότι το ισχυρό όνομα της πατάτας Νευροκοπίου πρέπει να πρέπει να συντηρηθεί και κατά συνέπεια να συνεχιστεί η προβολή του προϊόντος, σε όλη την ελληνική επικράτεια σε μια προσπάθεια να συνεχιστεί η φήμη του στο πέρασμα του χρόνου αλλά και να διασφαλιστεί το εισόδημα των πατατοπαραγωγών της περιοχής. Για τον σκοπό αυτό ενέκρινε και φέτος κονδύλια με σκοπό τη διαφήμιση της πατάτας, θυμίζοντας δικαιολογημένα στους καταναλωτές ότι η ποιότητα του συγκεκριμένου προϊόντος της γης του Νευροκοπίου είναι πραγματικά απαράμιλλη.
Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας για την προσπάθεια αυτή του Δήμου Νευροκοπίου ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Θεόδωρος Ιφόγλου είπε ότι πρόκειται για δράσεις προβολής και προώθησης των τοπικών προϊόντων του λεκανοπεδίου στην Ελληνική επικράτεια αρχής γενομένης από την πατάτα. Ο ίδιος εξήγησε ότι: «Για δεύτερη χρονιά ο Δήμος Νευροκοπίου πήρε την πρωτοβουλία να προωθήσει τα τοπικά προϊόντα και ξεκίνησε από την πατάτα. Στο πλαίσιο αυτό σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες ήταν να παράξουμε ένα μικρό βίντεο σε μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, με στόχο να τονωθεί το αίσθημα εμπιστοσύνης του Έλληνα καταναλωτή, απέναντι σε ένα προϊόν όπως η πατάτα Νευροκοπίου. Η περίοδος προβολής του σποτ έχει ολοκληρωθεί ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο. Αυτή είναι μια πρωτοβουλία που έλαβε ο δήμος για δεύτερη χρονιά με μεγάλη επιτυχία. Οι καταναλωτές στις μεγάλες αγορές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας, της Κομοτηνής, εισέπραξαν την πρωτοβουλία ως κάτι πολύ θετικό, σύμφωνα με τα μηνύματα που είχε ο Δήμος Νευροκοπίου».
Σε αυτή την προσπάθεια πάντως θα υπάρξει και εξέλιξη, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νευροκοπίου, εξηγώντας ότι ανάλογες δράσεις θα γίνουν και τα φασόλια του Νευροκοπίου, ενώ υπάρχει σκέψη να γίνουν τελείως διαφορετικές δράσεις και για άλλα τοπικά παραγόμενα προϊόντα του λεκανοπεδίου. Είναι ίσως μια προσπάθεια που αξίζει να βρει μιμητές και σε άλλους δήμους, αφού από το αποτέλεσμα των δράσεων προβολής, ωφελείται τελικά ολόκληρη η τοπική κοινωνία του δήμου και όχι μόνο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ