Κοινή στάση των δημοτικών παρατάξεων στη χθεσινή διαπαραταξιακή για αξιοποίηση του χώρου των δύο πάρκινγκ βαρέων οχημάτων
Στη μεταφορά της λαϊκής αγοράς στο τελευταίο τμήμα της οδού Χελμού, εκεί όπου βρίσκονται οι χώροι στάθμευσης βαρέων οχημάτων, μετά την «Ποδηλατούπολη», κατέληξε με κοινή απόφασή της η διαπαραταξιακή επιτροπή του Δήμου Δράμας που συνεδρίασε το μεσημέρι της Πέμπτης.
Αυτός ήταν ουσιαστικά ο ένας από τους τρεις σχεδιασμούς που παρουσίασε η Δημοτική Αρχή για την επίλυση του προβλήματος του χώρου διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς της Δράμας. Η απόφαση αυτή φάνηκε να κερδίζει έδαφος έναντι των άλλων σχεδιασμών που παρουσιάστηκαν, καθώς ο χώρος προσφέρεται για την ανάπτυξη μιας λαϊκής αγοράς σύγχρονων προδιαγραφών που μπορεί στην συνέχεια να περιλάβει και στέγαστρα ή άλλες υποδομές, ενώ προσφέρεται και για την πρόσβαση των καταναλωτών μέσω της αστικής συγκοινωνίας. Παράλληλα ειπώθηκε ότι για την μεταφορά στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει συμφωνία από την πλευρά των παραγωγών της λαϊκής αγοράς. Στην συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής συμμετείχαν ο Δήμαρχος Δράμας Χρ. Μαμσάκος, ο Αντιδήμαρχος προγραμματισμού κ. Μ. Τάσσου, ο Δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Πόλη+Ζωή» κ. Μ. Μλεκάνης, ο επικεφαλής της παράταξης «Project για τη Δράμα» Αλ. Τσιαμπούσης, ο επικεφαλής της παράταξης «Αυτοδιοίκηση Πολιτών» κ. Στ. Ηλιόπουλος, επικεφαλής της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» κ. Γ. Μήτρου και ο επικεφαλής της παράταξης «Προοπτική για τη Δράμα» κ. Κοσμάς Καλαϊδόπουλος.
Μιλώντας στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας» ο κ. Αλέξανδρος Τσιαμπούσης μετά την συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής είπε ότι οι προτάσεις της Δημοτικής Αρχής για τον χώρο διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς, είχαν σταλεί στους επικεφαλής των παρατάξεων από την Τετάρτη. Η πρώτη πρόταση αφορούσε τη διεξαγωγή της λαϊκής αγοράς σε όλη την οδό Χελμού και τα κάθετα στενά. Η δεύτερη πρόταση αφορούσε διεξαγωγή της λαϊκής αγοράς σε μικρότερο κομμάτι της οδού Χελμού και στο ένα από τα δυο πάρκινγκ βαρέων οχημάτων. Τελικώς η διαπαραταξιακή επιτροπή κατέληξε σε μια άλλη πρόταση, στην οποία συμφώνησαν όλα τα μέλη της. Να διερευνηθεί δηλαδή κατά πόσο είναι εφικτό να διεξάγεται η λαϊκή αγορά στο τελευταίο τμήμα της οδού Χελμού. Δηλαδή να ξεκινά από τον χώρο μετά την Ποδηλατούπολη, επί της οδού Χελμού και να περιλαμβάνει επίσης και τους χώρους των δυο πάρκινγκ βαρέων οχημάτων.
«Πήγαμε σε μια λύση, που κατά βάση τοποθετεί σχεδόν το σύνολο της λαϊκής αγοράς, στον χώρο των πάρκινγκ βαρέων οχημάτων, που δίνει τη δυνατότητα να γίνουν και άλλου είδους υποδομές ενώ λύνει και θέμα συνύπαρξης των εκθετών που δεν θα χρειάζεται να ερίζουν για την τοποθεσία των θέσεών τους, αφού η λαϊκή αγορά, δεν θα εκτίνεται σε μήκος, αλλά θα είναι εγκατεστημένη σε ένα τετράγωνο ουσιαστικά. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα πρόσβασης αστικών λεωφορείων από την πλευρά της Φιλίππου. Αυτό που περιμένουμε τώρα είναι να δούμε ότι όντως χωρούν εκεί οι πάγκοι των εκθετών και να προχωρήσει όλη η γραφειοκρατική διαδικασία» τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Τσιαμπούσης.
Σημειώνεται ότι τουλάχιστον θεωρητικά, θα πρέπει να υπάρξουν αποφάσεις, από τις αρμόδιες επιτροπές (Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, Επιτροπή Διαβούλευσης), την Κοινότητα Δράμας και τελικά από το Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι τις 30 Ιουνίου. Σε κάθε περίπτωση πάντως στόχος είναι μέσα στο 2023, να έχει επιλυθεί το θέμα αυτό.